fallback

5 проблемни двигателя при коли на старо

Тези мотори е добре да бъдат избягвани, защото не са особено надеждни

Преди да ви представим тези мотори, които са произведени от едни от най-големите автомобилни компании на света, трябва да направим важна уговорка. Определението "чупещ се и ненадежден двигател" е доста условно.

Често много рано и без видима причина от строя излизат не всички, а само част от моторите от определено семейство. Съответно, постепенно се събира информация за това, кое при тях се чупи най-често. В същото време оставалите двигатели от този модел без проблем изкарват заложения от производителя ресурс.

На света няма примери за семейство двигатели, при което половината произведени мотори да се развалят още докато са в гаранция. Производителите бързо взимат мерки и пускат все по-усъвършенствани и съответно по-здрави агрегати, защото в противен случай страда репутацията на съответната марка.

В случая ще се спрем само на стандартни мотори, които са широко разпространени и съответно добре познати. Сред тях не попадат жертви на даунсайзинга като 3-цилиндровия 1.0 R3 на Opel, който е много проблемен, както и страдащият от прегряване Ford 1.0 Ecoboost.

  5 проблемни двигателя при коли на старо (ГАЛЕРИЯ):

  

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Фаворит ми е твърдението, че двигател на БМВ гори 1 литър масло на 100 километра. Колкото двутактов Трабант. Или ремонтите под 100 хил км. Вие на нова кола качвали ли сте се?
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Затова смело 2.0 ТDI - при който и майстор да идеш , вече е ремонтирал толкова много , че със затворени очи ще го възкреси
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Извода е да се избягва абсоютно нов двигател, преди да са му изчистили проблемите и са пуснали нова ревизия, понеже при немците и французите който си купи го тества...
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
fallback
Последни