fallback

5 проблемни двигателя при коли на старо

Тези мотори е добре да бъдат избягвани, защото не са особено надеждни

Преди да ви представим тези мотори, които са произведени от едни от най-големите автомобилни компании на света, трябва да направим важна уговорка. Определението "чупещ се и ненадежден двигател" е доста условно.

Често много рано и без видима причина от строя излизат не всички, а само част от моторите от определено семейство. Съответно, постепенно се събира информация за това, кое при тях се чупи най-често. В същото време оставалите двигатели от този модел без проблем изкарват заложения от производителя ресурс.

На света няма примери за семейство двигатели, при което половината произведени мотори да се развалят още докато са в гаранция. Производителите бързо взимат мерки и пускат все по-усъвършенствани и съответно по-здрави агрегати, защото в противен случай страда репутацията на съответната марка.

В случая ще се спрем само на стандартни мотори, които са широко разпространени и съответно добре познати. Сред тях не попадат жертви на даунсайзинга като 3-цилиндровия 1.0 R3 на Opel, който е много проблемен, както и страдащият от прегряване Ford 1.0 Ecoboost.

  5 проблемни двигателя при коли на старо (ГАЛЕРИЯ):

  

fallback
  • #34
    КОЛЧЕВ ( преди 3 години )
    Като механик сам абсолютно съгласен с написаното за тези двигатели. Абсолютни барутници, НОООО като механик ми харесват. Препитавам се добре от тях.
  • #33
    Mth ( преди 3 години )
    Най добрите двигатели тука ги определят като най лоши.
  • #32
    raiders ( преди 3 години )
    Смях в залата, пардон сервиза, търся си кола след 2013, харесах си ауди А3 бензин, майстора ми вика "НЕ", ако не уцелиш бройка ремнта отива на 4к, 4 нови бутала 1000лв., карантии и др. глупости още и труда толкова. Викам тогава напрво да купя строшена, така и така ще се дават пари. Бензиновите са с по 5-7к по-скъпи от дизелите, явно щото килметрите са им 120к... хаха, ориентирам се към други марки, първо да си оправят моторите немските произвдители.
  • #31
    Evo ( преди 3 години )
    Не съм съгласен за Рено 1.5 dci. Надежден е мотора. Неоправдано е поставянето му на по-тежките модели,защото разхода си е като на голям мотор. Идиотско е само очакването на производителя, че маслото ще издържи 30000км(ако помня точно). Това според мен съкращава живота на този двигател. Използването на по-евтини минерални масла и градското каране(специално за ДПФ-а) също много помагат.
  • #30
    Пропов ( преди 3 години )
    Така като чета, излиза че споменатите мотори или се окотват още в началото или даянят без проблем дълго време.То ест ако купиш колата на над 100 хил км той проблема вече ще да е остранен. Вероятно гаранционно. Ако пък я купиш по прясна, тя ще в гаранция и пак ще ти я оправят без пари. Е къв е проблема тогава? Ама ми се струва че нещата тук са доста преувеличени. 1л масло на 500км?!
  • #29
    анонимен ( преди 3 години )
    По-добре Дачия отколкото германска трошка!
  • #28
    Japan ( преди 3 години )
    Ами германците си знаят-правят трошки и за това им дават гаранция 2 години. Колко да дадат гаранция за тия германски лагерници.
  • #27
    анонимен ( преди 3 години )
    Ама Голфа не хапва само масълце, къса вериги,троши мотори, бмв същия ***, ама дори руснака прави по-здрави двигатели от германските червенобузести мустакати инженери,които не изтрезняват от бирения фест с наденици и вурстове хахахаха
  • #26
    анонимен ( преди 3 години )
    Тия оризари ти правят телефона, телевизора, плейстешъна и компютъра. Великите толерасти на запад от нас, първо скопиха колите, а сега ще го поемат от Китай нагоре.
  • #25
    Абе ( преди 3 години )
    По-добре хапващ масълце голф отколкото оризов "премиум" със смъртоносни Таката убили стотици невинни по пътищата!
fallback
Последни