fallback

5 проблемни двигателя при коли на старо

Тези мотори е добре да бъдат избягвани, защото не са особено надеждни

Преди да ви представим тези мотори, които са произведени от едни от най-големите автомобилни компании на света, трябва да направим важна уговорка. Определението "чупещ се и ненадежден двигател" е доста условно.

Често много рано и без видима причина от строя излизат не всички, а само част от моторите от определено семейство. Съответно, постепенно се събира информация за това, кое при тях се чупи най-често. В същото време оставалите двигатели от този модел без проблем изкарват заложения от производителя ресурс.

На света няма примери за семейство двигатели, при което половината произведени мотори да се развалят още докато са в гаранция. Производителите бързо взимат мерки и пускат все по-усъвършенствани и съответно по-здрави агрегати, защото в противен случай страда репутацията на съответната марка.

В случая ще се спрем само на стандартни мотори, които са широко разпространени и съответно добре познати. Сред тях не попадат жертви на даунсайзинга като 3-цилиндровия 1.0 R3 на Opel, който е много проблемен, както и страдащият от прегряване Ford 1.0 Ecoboost.

  5 проблемни двигателя при коли на старо (ГАЛЕРИЯ):

  

fallback
  • #14
    До 9 ( преди 3 години )
    Абе ти ако не познаваш кола на 300 000км. и си мислиш ,че е на 120 000км.,щото така пише,под0обре не си купувай кола на старо. Кола на 300 000км. е с износен волан,пед.ли,сск.лост, тапицерии, фарове,стопове, лак на боята е спорен. Изобщо излизал ли си от вас?
  • #13
    RRE ( преди 3 години )
    Тойота дава 200 000 км. гаранция на колите си. Както винаги дава едни от най-добрите гаранционни условия,защото я няма в такива класации и може да си го позволи,просто защото прави най-здравите мотори заедно с Хонда!
  • #12
    RRE ( преди 3 години )
    Както винаги германски и френски еднодневки. Колко пъти да ви казвам,че германец и французин не правят коли,а лагерници. Само германски трошливи мотори. Да видяхте японски мотор в тая класация. Няма и няма да има!
  • #11
    Шофьор ( преди 3 години )
    До 9Очевидно през последните години не сте интересували от гаранцията при нови автомобили. За годините как да е, но за километри трудно ще намерите повече от 150к.
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Двигателите може да са чупливи, но има "премиум затваряне на вратите".
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Както съм споменавал и друг път- който му трябва кола си я взима на дългосрочен наем с всичко включено в цената , а ако ти е скъпо- значи в действителност не ти трябва автоммобил.
  • #7
    А дали е така, кой к ( преди 3 години )
    купуваш си немски премиум и за да върви автоматика - сменяш масло и миеш скоростната на всеки 40-50 хил км ,наливаш от скъпия бензин , че да се прецака турбото, като сменяш маслото :една туба в картера и още една в багажника като ожаднее.... а да и на всеки две смени на масло - една смяна на веригата...
  • #6
    Технологично превъзх ( преди 3 години )
    "Разходът на масло понякога достига до литър на 500 километра пробег."Отново безкомпромисно германско технологично превъзходство. Отново германците са над всички останали. При всяко зареждане с гориво, задължително трябва да се долива и масло. Пак добре, че не се наливат заедно, като в Трабант и Вартбург.
  • #5
    Никаква изненада ( преди 3 години )
    Немски и френски кошници, проектирани да носят печалба откъм авточасти. Който го е срам да кара скучна, грозна , постна тойота, хонда, мазда ще се запознае с анатомията на моторите на немските премиуми
fallback
Последни