IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Lamborghini и Ducati стават едно за по-лесна продажба

Към новата структура ще се присъедини и ателието Italdesign

Обединението на италиански компании Lamborghini, Ducati и Italdesign в една структура, която е остане част от концерна Volkswagen AG, е напълно възможно и се обсъжда от ръководството на германския производител. Това разкри главният изпълнителен директор на VW AG - Херберт Дийс пред Automotive News.


Lamborghini


От изявлението му става ясно, че част от предвидените 73 млрд. евро инвестиции в нови технологии, а именно електромобили, цифрови и безпилотни системи могат да бъдат осигурени от реструктуриране на самия концерн, както и на допълнителни икономии. Един от начините за тяхното постигане е именно отделянето на Lamborghini, Ducati и Italdesign в една марка.

Трите компании ще бъдат обединени в единна структура, тъй като това е единственият начин, те да бъдат продадени на външен клиент за по-висока цена. И парите, получени от продажбата им ще бъдат инвестирани в новия 5 годишен план на Volkswagen AG.


Ducati


"Работим усилено върху нашето италианско подразделение, което ще претърпи юридически промени, за да можем да действаме по-лесно. Все още обаче не е взето крайно решение за продажба на активите ви. Процесът със сигурност ще е по-бавен, но този въпрос стои на дневен ред пред нас", каза още Дийс.

Изявлението на шефа на VW AG идва само няколко седмици, след като източници от концерна заяви, че ръководството разглежда възможността за пускането на акции на Lamborghini и Ducati. Тяхната продажба ще донесе свежи финанси на производителя. Под въпрос е и бъдещето на друга марка - Bugatti, която също може да бъде продадена.

Снимка: Carsweek

0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Дошо пак нещо ти текнаха лигите. Неможели да развият брандовете. Единствения който не може да си развие мозъка си ти. Преди ВАГ, Ламборгини продаваха по 200 коли годишно а сега са си сложили ограничение не повече от 10000 бройки годишно. Разбирам, че с една гънка трудно се смята ама попитай поне майка си, тя да ти го сметне пък после пиши.
  • #5
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Божеее! ( преди 3 месеца )
    Италианци ще ги купят, гаранция! Видя се, че немските кебапчии не могат да развият тези брандове. Няма как свиня да разбира от кладенчова вода и дърводелец от изкуство! Да си правят вурстове и до там! И бирата им не струва, за колите да не говорим!
  • #4
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ами не успяха да се научат как да изкарват пари от супер-коли, това е. От Ламбо направиха една масовка - няма какво да си говорим. И не говоря масовка по продажби, ами просто възприятието за Ламбо е като за масовка. То не са клипове, шейхове, пубертети, компютърни игри. Поне да ги бяха дали на Порше, ам ате и Порше ме съмнява да имат идея какво да правят с Ламбо...
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ха дано да ги купи някой, който няма за цел да прави супер-кола удобна за ходене до Кауфланд, щото на немците тва им е идеологията и правят просто едни бързи кушетни вагони... тва е..
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Вътрешен човек ( преди 3 месеца )
    Общото им име ще е Lidl ;) това успяха да измислят главните експерти след години размисъл.. Ламбо и Дукати са си в Болоня. Само Италдизайн се цепят в тва Монкалиери...
  • #1
    4 rate up comment 6 rate down comment
    1234 ( преди 3 месеца )
    Усетиха се немците, че всичко що е моторен спорт с двг е бай бай!!!!