IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW X3 (F25) на старо - какво да очакваме?

Големите двигатели са по-удачния избор при второто поколение на кросоувъра

Високите технологии със сигурност водят и по-сериозни разходи по поддръжка на автомобила, а освен това изискват и по-внимателно отношение при експлоатация, защото в противен случай посещението в сервиза е неизбежно. А когато става дума за модел на BMW, цените винаги са сериозни.

Това се отнася с пълна сила и за второто поколение на популярния SUV-модел X3 (F25), който се произвежда през периода 2010-2017 година. В средата на жизнения си цикъл - през 2014 година, кросоувърът беше обновен. Сега на пазара има богат избор от различни модификации, като и цените им варират в сериозен диапазон.
 
  
За какво обаче трябва да се внимава (ГАЛЕРИЯ):

Снимки: BMW

0 от 500
  • #8
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Веигата малък проблем ли е. Предвид че от сервиза ти казват че е необслужваема т.е. лъжат те. Също и с рейката има доказан проблем дори за някои модели имаше сервизна акция по въпроса. Въобще имаш 4-5 неща всяко 4 цифрена сума за ремонт след като стане на 100к км. И като си го купиш дръж едни 7-8к лв в резерв ако искаш да не остане на трупчета колата
  • #7
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Какви 100х.км, хората с нови на под 100хил. си кихат по 4к за ремонт на турбината, да не говорим как обслужването им минава хилядарката по официалните сервизи.
  • #6
    14 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Общо взето, след 100 000 км. е тотална щета.
  • #5
    7 rate up comment 4 rate down comment
    до афтура ( преди 4 години )
    Колега, внимавай със статии като тази ,че от ТUV ша ти са карат, то бива да напишеш някоя критика за немските кошници, но както си ги "нахранил" почвам да си мисля че статията са ти я спуснали направо от рено
  • #4
    8 rate up comment 3 rate down comment
    вот дъ фак!? ( преди 4 години )
    Тези от БМВ са подкопали дъното с това Х3 . Има ли нещо което да издържа повече от 80-120хил. км, един познат си купи старото Х5 с над 350 000 км на километража, и за 3 години е правил дюзите и затова останах с добро впечатление, но като чета - страх да те стане.
  • #3
    3 rate up comment 3 rate down comment
    да ( преди 4 години )
    джипка ли е трябва повече цилиндри.
  • #2
    14 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Демек един лъскав кошник без ръжда, който да стои като паметник пред сервиза и да НЕ ръждясва.
  • #1
    14 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Тоест стане ли на 100к км ще ти е по-евтино да вземеш нова отколкото да ремонтираш старата. То това с дигателите важи и за 3ка 4ка и 5ца.