Високите технологии със сигурност водят и по-сериозни разходи по поддръжка на автомобила, а освен това изискват и по-внимателно отношение при експлоатация, защото в противен случай посещението в сервиза е неизбежно. А когато става дума за модел на BMW, цените винаги са сериозни.
Това се отнася с пълна сила и за второто поколение на популярния SUV-модел X3 (F25), който се произвежда през периода 2010-2017 година. В средата на жизнения си цикъл - през 2014 година, кросоувърът беше обновен. Сега на пазара има богат избор от различни модификации, като и цените им варират в сериозен диапазон.
За какво обаче трябва да се внимава (ГАЛЕРИЯ):
Четирицилиндровият дизел 2.0 N47 (предлаган до 2015 година) е добре познат от много модели на BMW. Неговият най-разпространен недостатък е малкият ресурс на ангренажната верига, която след 100 000 км пробег започва да се разхлабва. На всичко отгоре тя е разположена от страната на скоростната кутия и това допълнително оскъпява обслужването или ремонта.
Двигателят N47 е чувствителен към прегряване, а след 100 000 км излизат от строя и свещите. Първите симптом за това е затрудено стартиране на мотора в студено време. Обикновено след свещите от строя излиза и модулът за управление, така че те могат да се сменят поотделно.
Снимки: BMW