IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW X3 (F25) на старо - какво да очакваме?

Големите двигатели са по-удачния избор при второто поколение на кросоувъра

Високите технологии със сигурност водят и по-сериозни разходи по поддръжка на автомобила, а освен това изискват и по-внимателно отношение при експлоатация, защото в противен случай посещението в сервиза е неизбежно. А когато става дума за модел на BMW, цените винаги са сериозни.

Това се отнася с пълна сила и за второто поколение на популярния SUV-модел X3 (F25), който се произвежда през периода 2010-2017 година. В средата на жизнения си цикъл - през 2014 година, кросоувърът беше обновен. Сега на пазара има богат избор от различни модификации, като и цените им варират в сериозен диапазон.
 
  
За какво обаче трябва да се внимава (ГАЛЕРИЯ):

Снимки: BMW

0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    БМВ Х3 ( преди 8 месеца )
    Чета коментариите и се чудя? БМВ 6 цилиндровият дизел N57 е доказано най-добрият 6-так. Варианта с 326кс има ускорение под 5сек. Ако електронното ограничение на скоростта се махне, без проблеми и с лекота вдига над 300км/ч. С редовна подръжка и без да се кара агресивно (а то може, пробвах на стръмни и с много завой планински пътища. Голям кеф) двигателят издържа спокойно 300х км. Какво търсите и къде отивате? Е, да читавата и със сервизна история Х3 струва паривсичко друго е кокошкарска история
  • #17
    1 rate up comment 3 rate down comment
    djakere4a ( преди 2 години )
    Комплексите са точно от тези, които не карат бмв. Само те си въобразяват нещо с поглед не виждащ по-далеч от носовете им. Карам бмв от 7 години и сега виждам колко болни мозъци има, които много държат да са пред бмв-то на светофара.
  • #16
    3 rate up comment 14 rate down comment
    Вярно ли? ( преди 4 години )
    А за какво учим?Нали за да имаме по-добра работа, по-високи доходи,да живеем по-добре Естествено че по-голямото жилище и по-добрата кола са част от по-качественият живот.Който кара Дания пише глупости, само за да оправдае покупката си по някакъв начин.
  • #15
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Хо ( преди 4 години )
    Карайте си ги, а защо намесваш Дачия, ако искам ще използвам Спарк примерно. Много хора коментират защото в Бг има хора, за които тази марка кола е всичко, а това са ламарини, но те не могат да го разберат защото така ще им се срути половина смисъл в живота :-) С едно самочувствие, че са нещо повече, защото на техните ламарими пише бмв...Когато се проумее, че притежаването на нещо, не те прави по-стойностен човек, тогава ще се пооправят частично нещата. До тогаеа ще гледаме комплексари.
  • #14
    10 rate up comment 22 rate down comment
    kaly ( преди 4 години )
    Точно това карам ... F25 2.0 2012 год.... на 300 000 хил. с оригинална верига ... от завода. .. скоростна кутия не е пипана ... окачване пефектно ... 3 год само масло и ръчка .... само глупости пишете
  • #13
    11 rate up comment 21 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Добре че се чупят и ремонтите са скъпи иначе всички щяхте да карате премиум и шкода щеше да фалира. Както каза един, по добре пасат на 5 години. Правилно, всеки си преценява според възможностите. Неможе всеки с бмв
  • #12
    13 rate up comment 24 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Който няма пари да не кара бмв. Има си дачии, шкоди. Вие мрънкащите сте за тях.
  • #11
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Едно време ония е30 и Е36 ги спуквахме от каране. 325i и 328i това бяха колите. Това беше истината! От там нататък всичко е ***. А като почнаха да правят и тия СУВ недоразумения вече съвсем я подкараха през просото.
  • #10
    14 rate up comment 3 rate down comment
    до 14 и 15 ( преди 4 години )
    Ако 7-8к лв след покупната цена са ти проблем къде си тръгнал да гледаш 8 годишно БМВ? Такова БМВ на истински 150-тина к км в Германия ти започва от 12к евро. Сложи 14-15к ако искаш нещо по-така и прескочиш плявата. Тоест в БГ ти идва на 35к лв. Добави 3к за обслужване с верига и още 4-5к резерв. И говорим за 42+ хил лв за 8 годишно БМВ. Ами то за тия пари ще караш 3 годишен Пасат - пак сериозна кола на 50к км с всички екстри и без разправиите.
  • #9
    13 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Старите коли са по добри. Едно време БМВ-тата атмосферни с 6 цилиндъра си вървяха идеално и на по 300 хил.км. Имаха там някой дребни проблеми, ваноси, помпа, това онова. Но тия неща бяха лесни за ремонт и не струваха много.Сега всичко е порнография. Нови колите струват майка си и баща си. Чупят се повече а в същото време нищо не можеше да си ремонтираш сам по лесния начин. Старите коли са по добри и по приятни за каране. Едно от нещата които ме вбесяват в новите коли е фалшивия звук в купето.