fallback

Най-здравите и най-чупливите 7-годишни коли според TUV 2021

Забележително подобрение при Mercedes, противоречиви резултати за BMW и VW

На кои употребявани коли си струва да се доверите и с кои да сте извънредно внимателни? Няма ясен отговор на този въпрос, но поне някакъв ориентир може да бъде годишната класация на TUV, германската асоциация за технически прегледи. След като ви представихме заключенията от доклада за 2021 за автомобилите на 10-11 години, и за тези на 8-9 години, сега идва ред на онези, продадени през 2012 и 2013, които по време на последните технически инспекции са били на 6-7 години.

Най-любопитните наблюдения от тази категория накратко: масов подем в качеството при Mercedes, полярни представяния за различни модели на VW и BMW, и отстъпление на Toyota от признанието за най-надеждна японска марка - в тази категория има нов лидер.

20-те най-надеждни коли на 6-7 години според TUV (ГАЛЕРИЯ):

       По-нататък в подреждането прави впечатление доброто представяне и на другите модели от групата на VW, ползващи новата MQB платформа. Seat Leon e 28-и, Skoda Octaviа - 38-а, което е доста по-добре от представянето им в предишни години. От френските автомобили отново най-добре се представя сглобяваното в Испания Renault Captur. За сметка на това Honda Jazz, която при 9-годишните бе 13-а, тук се е смъкнала до 37-о място. Най-добре представящата се японска марка вече не е Toyota, а Mazda.       Mazda измества Toyota като японската марка с най-добро представяне пред TUV - с четири модела в Топ 25 срещу само един на по-големия конкурент

ДРУГИ ПОПУЛЯРНИ МОДЕЛИ: В зелената зона: 21. Audi A6, 22. Audi Q3, 24. Mazda CX-5, 26. MINI Hatch, 28. Seat Leon, 29. BMW X3 и X4, 30. Renault Captur, 31. Audi A4, 33. Volvo XC60, 34. Toyota Avensis, 35. Mitsubishi ASX, 36. Mercedes C-Class, 37. Honda Jazz, 38. Skoda Octavia, 39. Mercedes E-Class, 41. Toyota Yaris, 46. Skoda Rapid, 47. Skoda Yeti, 48. Suzuki Swift, 50. Honda Civic В жълтата зона: 51. BMW Серия 1, 52. Volkswagen Polo, 54. BMW X5 и X6, 57. Opel Astra, 60. BMW Серия 3, 61. Kia Ceed, 62. Opel Zafira, 65. Renault Clio, 66. Mitsubishi Colt, 70. Opel Insignia, 71. Skoda Superb, 72. Fiat Panda, 73. Skoda Fabia, 74. Ford Fiesta, В оранжевата зона: 77. Dacia Sandero, 78. VW Caddy, 79. Opel Corsa, 82. Peugeot 208, 84. Hyundai i30, 86. Peugeot 308, 87. Ford Focus, 89. Nissan Juke, 92. Seat Ibiza, 93. Kia Rio, 96. Citroen C4, 97. Nissan Qashqai, 98. Kia Sportage В червената зона: 102. Ford Ka, 104. Volkswagen Tiguan, 105. BMW Серия 5, 106. Renault Megane, 109. Citroen C3, 110. Hyundai i20, 111. Ford Mondeo, 112. Nissan Micra       Dacia Logan е на последно място в класацията на TUV за 6-7-годишни автомобили. Тук обаче попадат както автомобили от второто поколение на модела, дебютирало в самия край на 2012, така и коли от първото

Много силните резултати на Golf и Touareg обаче контрастират доста с представянето на други модели на VW. Polo e почти в средата на таблицата, бестселърът Tiguan е чак в червената зона, след 100-о място, а Passat, Sharan и Passat CC са направо сред 10-те най-повреждащи се коли, редом с несравнимо по-евтини машини като Fiat Punto и Dacia Logan. В червената зона попадат също Ford Mondeo и даже BMW Серия 5, което повдига въпроса дали отливът на купувачи от сегмента на бизнес седаните се държи само на SUV-модата, или има и по-рационални причини.    ПОСЛЕДНИТЕ 10: 113. Seat Alhambra - 22.2 (120 000 км) 114. Ford Galaxy - 22.3 (136 000 км) 115. VW Passat - 22.5 (146 000 км) 116. Dacia Duster - 22.7 (92 000 км) 117. Fiat Punto - 23.6 (78 000 км) 118. VW Sharan - 24.2 (126 000 км) 119. VW Passat CC - 25.3 (120 000 км) 120. Dacia Lodgy - 25.6 (102 000 км) 121. Renault Kangoo - 27.1 (97 000 км) 122. Dacia Logan - 30.9 (102 000 км)      

 

fallback
  • #14
    Alex ( преди 4 години )
    Всичко е много относително. Виждал съм екземпляри от челната 20-ка на под 100 000 км разсипани и едновременно с това Логан, Сандеро и Пунто по на 180 000 км в идеално състояние.Мърляча не може да го възспре заложеното от производителя качество.
  • #13
    А дали е така, кой к ( преди 4 години )
    Всеки ден публикувате тази класация и така и не мога да разбера как тюф-аците успяват да съберат "ябълки и круши"
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    Porsche 911 пак на първо място. Само за справка отворете car reliability index. Там Porshe 911 е на последните места по надеждност, заедно с останалите спортни коли (което си е напълно в реда на нещата). TUV класацията за надеждност на Phillips и Osram ;))). На тези които продължават да вярват че заключенията на TUV на база изгорели крушки и разбити накрайници имат нещо общо с надеждността, пожелавам да си купят по едно Porshe 911 (тъй де нали не чупи изобщо само ще сменяте консумативи ;)))
  • #11
    Лудогорец 9 ( преди 4 години )
    Дето плюехте маздите вижте къде са сега... Новите поколения след 2013 са съвсем друга бира
  • #10
    Alfa ( преди 4 години )
    Къде са Alfa romeo?
  • #9
    ВВИ ( преди 4 години )
    Тази статистика е по скоро кои коли са били с о -добра подръжка никой не пише преди Тюф колко е била в сервиза .трябва да се допитват до АТU например
  • #8
    Хххх ( преди 4 години )
    Тая класация е пълен абсурд, в челната 20ка има поне 5 модела който са такива *** че не излизат от сервизите
  • #7
    Както винаги! ( преди 4 години )
    106. Renault Megane,120. Dacia Lodgy, 121. Renault Kangoo, 122. Dacia Logan.Така е било и така ще бъде до закриване на недоразумението, наречено "рено"!
  • #6
    До 3 ( преди 4 години )
    Ти си богат човек толкова, колкото и жена ти НЕ Е надуваема :)
  • #5
    До 4 ( преди 4 години )
    Ти си сляп май, щом Auris го четеш Yaris :D
fallback
Последни