IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Пет SUV модела на възраст, които почти не се чупят

Тези 10-годишни автомобили няма да ви създават ядове, ако изберете правилната версия

Модата на кросоувърите окончателно завладя пазара - включително и този втора ръка. Но онова, което потенциалните купувачи трябва да знаят, е, че SUV моделите са като цяло по-сложни и по-скъпи за поддръжка от обикновените седани и хечбеци. Като се започне от гумите и се свърши с компонентите на скъпото 4х4 задвижване. Все пак има и кросоувъри на 10-15 години, които дават малко по-добри шансове на собствениците си. Ето пет от тях - но не забравяйте, че надеждността на един автомобил зависи не само от производителя, а и от това как е експлоатиран през изминалите години.
 
 
5 кросоувъра, които почти не се чупят (ГАЛЕРИЯ):


    
     
Както виждате, нашето "почти" от заглавието е доста условно: за целта трябва да изберете правилната версия на конкретния модел. И също да улучите кола, която е експлоатирана правилно и добре поддържана - а в голямата си част т. нар. "нов внос" в България е тъкмо обратното. Нашата препоръка е да търсите автомобили с проследима история, доколкото е възможно. Впрочем това далеч не е изчерпателен списък - със сигурност има и други SUV модели, които се държат прилично дори и в зрялата си възраст. Ако се сещате за такива, споделете ги с нас в коментарите.

 

 

 

0 от 500
  • #32
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Гроздето и по - кисело, затова ги няма немските марки в такива класацийки! Да ходя аз на Црв да ми регулират клапании и да сменям вал нямам думи много здрави коли!
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    А
  • #30
    1 rate up comment 2 rate down comment
    aleksgv73 ( преди 1 седмица )
    Гранд витарата 1.9 за две години и 20000 километра четвърти мотор сменям... Абе рено
  • #29
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Цветомир Цонев ( преди 2 седмици )
    Изключително здраво окачване и сериозният пробег позволяват на SUV HoNDA CR-V III 2.0 да поддържа изключителен интерес и търсене за закупуването му от нов внос(втора ръка) и високите цени са доказателсво за надежността на автомобила.
  • #28
    3 rate up comment 4 rate down comment
    yorval ( преди 1 месец )
    Изобщо не се учудвам, че в классацията нема никъф представител на прекалено възгорделите се германски манифактури, които напоследък избегват да се фалят с нещо наистина значимо и качествено изделие на авто-пазара. Изключение - Поршето, но то си е доказана марка от половин век назад...
  • #27
    16 rate up comment 4 rate down comment
    До Мемфис ( преди 1 месец )
    Не разбрах каква е тази остаряла техника, която използват японците ?!? Докато японците разработваха надеждни бензинови и хибридни агрегати и технологии, "великите" германци развиваха дизелови агрегати ( без бъдеще), евтини турбо бензинови (до 100х км и са за смяна ако издържат толкова) и да не забравим как търсиха начин да излъжат системата за вредните емисии, за което си понесоха срама и глобите!Точно японците са тези, които създаваха съвременни технологии с поглед към бъдещето, а герм печалба
  • #26
    9 rate up comment 23 rate down comment
    Мемфис ( преди 1 месец )
    Японските коли не се разваляли: Така е, не се развалят понеже техниката която вграждат е на 10-15 години, к доказала се, но остаряла мноооого! Мерцедес, БМВ,Ауди,Порше- това са фирми, които непрекъснато измислят нови и нови неща и за малкото време не могат да се установят недостатъците. Японската техника е меко казано допотопна спрямо германската!
  • #25
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Todor ( преди 1 месец )
    Всичките ми приятели с японски автомобили освен за горивно и консумативи, други разходи по колата нямат. На обратния полюс са тези с немски бегачки..,които от сервизите рядко излизат. Като най-пресен пример за това е един приятел с БМВ Х5 3л дизел, купено ново, близо 35000км и 3 години... Това БМВ вече смени 3 въздушни амортисьора(май бяха по 900 лв на амортисьор), един от елементите на предното окачване за 2900лв, както и имаше проблем с електрониката ( отстранена гаранционно).
  • #24
    20 rate up comment 7 rate down comment
    losHo ( преди 1 месец )
    Японче, Японче, Японче, Японче и едно корейче :) Нищо неочаквано. Нали знаете лафа за японските коли, че били скучни.... Ами нека да ми е скучно :)
  • #23
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Имах мл и това е най-проблемния модел на Даймлер в историята. Пълен смях я, взех я 2005 за 30 000 и дадох още толкова за ремонти. Първия Х5 е читав , да. Но мл е ***.