IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Пет SUV модела на възраст, които почти не се чупят

Тези 10-годишни автомобили няма да ви създават ядове, ако изберете правилната версия

Модата на кросоувърите окончателно завладя пазара - включително и този втора ръка. Но онова, което потенциалните купувачи трябва да знаят, е, че SUV моделите са като цяло по-сложни и по-скъпи за поддръжка от обикновените седани и хечбеци. Като се започне от гумите и се свърши с компонентите на скъпото 4х4 задвижване. Все пак има и кросоувъри на 10-15 години, които дават малко по-добри шансове на собствениците си. Ето пет от тях - но не забравяйте, че надеждността на един автомобил зависи не само от производителя, а и от това как е експлоатиран през изминалите години.
 
 
5 кросоувъра, които почти не се чупят (ГАЛЕРИЯ):


    
     
Както виждате, нашето "почти" от заглавието е доста условно: за целта трябва да изберете правилната версия на конкретния модел. И също да улучите кола, която е експлоатирана правилно и добре поддържана - а в голямата си част т. нар. "нов внос" в България е тъкмо обратното. Нашата препоръка е да търсите автомобили с проследима история, доколкото е възможно. Впрочем това далеч не е изчерпателен списък - със сигурност има и други SUV модели, които се държат прилично дори и в зрялата си възраст. Ако се сещате за такива, споделете ги с нас в коментарите.

 

 

 

0 от 500
  • #25
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Todor ( преди 22 часа )
    Всичките ми приятели с японски автомобили освен за горивно и консумативи, други разходи по колата нямат. На обратния полюс са тези с немски бегачки..,които от сервизите рядко излизат. Като най-пресен пример за това е един приятел с БМВ Х5 3л дизел, купено ново, близо 35000км и 3 години... Това БМВ вече смени 3 въздушни амортисьора(май бяха по 900 лв на амортисьор), един от елементите на предното окачване за 2900лв, както и имаше проблем с електрониката ( отстранена гаранционно).
  • #24
    4 rate up comment 0 rate down comment
    losHo ( преди 22 часа )
    Японче, Японче, Японче, Японче и едно корейче :) Нищо неочаквано. Нали знаете лафа за японските коли, че били скучни.... Ами нека да ми е скучно :)
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Имах мл и това е най-проблемния модел на Даймлер в историята. Пълен смях я, взех я 2005 за 30 000 и дадох още толкова за ремонти. Първия Х5 е читав , да. Но мл е ***.
  • #22
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Баровец с АУДИ Q5ца ( преди 1 ден )
    Защо моята шкода я няма в списъка? Тази седмица не ходих нито веднъж на ремонт
  • #21
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Абе, къде са гъзарските ауди Q-енефи , бмв Х, мерц G и останалите ваген недоразумения? Според авто билд и БГ комплексарите са мега-яки машини... но според сериозните автожурналисти и всички автомонтьори хич не е така
  • #20
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Аутлендър 1 двигател 2.0 2.4 също. Аутлендър 2 2.4 и 3.0 Много добра визия,комфорт,здравина.
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Мдаа и моята днес почти не се счупи....
  • #18
    6 rate up comment 1 rate down comment
    теслЪ ( преди 2 дни )
    Аз като гледам по улиците , най-много се срещат второ у трето поколение на CR-V!!
  • #17
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Ръжда, глад за масло, проблеми по ходвата част на годишни коли...200 000 ги смятаме за много.....кое им е качественото и издръжливото, че не разбрах?
  • #16
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    ML- не го знам, но Х5 дори и след първо поколение е такава каруца... Трябва да си голям мазохист, за да притежаваш подобно нещо.