IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Пет SUV модела на възраст, които почти не се чупят

Тези 10-годишни автомобили няма да ви създават ядове, ако изберете правилната версия

Модата на кросоувърите окончателно завладя пазара - включително и този втора ръка. Но онова, което потенциалните купувачи трябва да знаят, е, че SUV моделите са като цяло по-сложни и по-скъпи за поддръжка от обикновените седани и хечбеци. Като се започне от гумите и се свърши с компонентите на скъпото 4х4 задвижване. Все пак има и кросоувъри на 10-15 години, които дават малко по-добри шансове на собствениците си. Ето пет от тях - но не забравяйте, че надеждността на един автомобил зависи не само от производителя, а и от това как е експлоатиран през изминалите години.
 
 
5 кросоувъра, които почти не се чупят (ГАЛЕРИЯ):


    
     
Както виждате, нашето "почти" от заглавието е доста условно: за целта трябва да изберете правилната версия на конкретния модел. И също да улучите кола, която е експлоатирана правилно и добре поддържана - а в голямата си част т. нар. "нов внос" в България е тъкмо обратното. Нашата препоръка е да търсите автомобили с проследима история, доколкото е възможно. Впрочем това далеч не е изчерпателен списък - със сигурност има и други SUV модели, които се държат прилично дори и в зрялата си възраст. Ако се сещате за такива, споделете ги с нас в коментарите.

 

 

 

0 от 500
  • #10
    6 rate up comment 12 rate down comment
    до 7 и 8 ( преди 1 месец )
    Повече от 10 години го притежавам - има-няма 150 х. км съм му навъртял, обяснявай на некой друг, че е Воклук!! За инфо - не ми е основната кола!
  • #9
    23 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Общо взето всички съвременни коли са бок*луци но някой са по малко бок*луци от други. Ширпотребата днес е навсякъде. Дори и във премиум и луксозните автомобили се вграждат много евтини части произведени в страни от третия свят. След време точно тези части започват да се чупят. Основно по периферията. Просто днес нещата не са като едно време когато немските коли наистина бяха произведени в Германия а японските в Япония. Сега всички ползват поддоставчици от цял свят и не знаеш кои какво прави.
  • #8
    42 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    ML е пословичен ***, най-калпавата кола, правена някога от Мерцедес, и Цетше навремето официално се извини за първото поколение. Ма иди го обясни на някой чобан, който си го е купил за три иляди уева и сега се чувства премиум г.з.р :D
  • #7
    29 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 1...Карал ли си МЛ за да говориш глупости. МЛ е един от най проблемните, особено първото поколение. Това е класация за здрави и надеждни коли над 7 годишни, тогава когато си проличава една кола колко е здрава и надеждна
  • #6
    13 rate up comment 23 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Витарата е толкова гаден автомбил, некомфортен и евтино изпълнен, че дори и да е вечен няма да си го купя
  • #5
    19 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    При полужение че в Бг се внасят коли с над 250 000км, вероятността да се срещнете с някой сериозен ремонт е отчайващо висока.
  • #4
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Витара ( преди 1 месец )
    Suzuki Grand Vitara трета генерация или посочения модел в статията е с 1.9 литров дизелов двигател произвеждан от Рено, не 1.9 мултиджет на Фиат, имате грешка, вие или автора написал статията. ADMIN: Прав сте, наша грешка, или по-точно грешка на справочника. Действително е Renault 1.9 F9Q-758, който замества дизела на Peugeot от второто поколение
  • #3
    12 rate up comment 0 rate down comment
    none ( преди 1 месец )
    Малко допълненение и от мен на база личен опит. Всичко описано в статията е точно така с допълнение, че дизела на Маздата хвърля и турбо още на 120-150К км., да не говорим за разхода на нафта който прави. Изобщо за любителите на Мазда има само един мотор и той е 197 к.с. атмосферката им, който не се сработва много добре с автомата (изглежда че последният е правен за дизела), но е за предпочитане пред ръчката им. Бих добавил в класацията и Нисан X-Trail бензин автомат (не CVT) и дизел ръчка.
  • #2
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Само да попитам: снимката при заглавието нарочно ли сте сложили огледално?
  • #1
    8 rate up comment 38 rate down comment
    w221 ( преди 1 месец )
    За абсолютна класика в жанра може да се смятат Mercedes ML и BMW X - всичките им модификации от 1 до 5! Специално пък най-масовият ML 270 Д си е спечелил славата на вечен! Според мен тия две марки са в пъти по-добри от най-различните там Мазди и Хюндай!!