fallback

6 причини защо делът на Tesla в Европа се срина

Междувременно Илон Мъск пусна на пазара текила по 250 долара бутилката

Tesla вече не е главното действащо лице на европейския пазар за електромобили, показват данните за първите девет месеца на годината, обобщени от анализатора Матиас Шмид. Пазарният дял на американската компания се е стопил от 33.8% през третото тримесечие на 2019 до едва 13.5% за същия период на тази година.            За деветте месеца до септември Tesla има 63 000 регистрации на пазарите в EС плюс Норвегия и Швейцария, с 12 000 по-малко в сравнение с 2019. В същото време алиансът Renault-Nissan има 83 000 пласирани електромобила, а Volkswagen Group - 87 000. Статистиката отчита само чистите електрически автомобили (BEV), не и плъг-ин хибридите. На четвърто място с доста ускорен ръст е Hyundai-Kia. Според експертите причините за отстъплението на Tesla са няколко. Ще се спрем на най-основните.     6 причини пазарният дял на Tesla да се срине (ГАЛЕРИЯ):

               Междувременно Илон Мъск продължи традициите да предлага необичайни странични продукти под марката Tesla, като представи нов вид текила. Името й е Teslaquila, може да се поръча само по пощата, идва в доста странна бутилка с форма на мълния, и струва... 250 долара шишето.                 Новият продукт е всъщност роден от една туитър-шегичка на Мъск през 2018. Тогава той отговори на слуховете, че компанията фалира, с ироничен туит, че бил припаднал върху един Model 3, заобиколен от празни шишета "Теслакила", и със следи от засъхнали сълзи по бузите. Два дни по-късно компанията регистрира Teslaquila като запазена марка.

 

fallback
  • #22
    анонимен ( преди 4 години )
    Тая трошка не е за всеки верно е :)
  • #21
    до 30 ( преди 4 години )
    Само на шаран може да измъкнеш парите за пластмасов макет на автомобил.
  • #20
    Обективност vs спонс ( преди 4 години )
    Чак да се е "сринал". Много сте необективни от тоя сайт. Защо не написахте една дума за проблемите на ID.3? Има 5-6 статии колко бил иновативен, колко бил търсен, как превзел Норвегия... нищо за софтуерните проблеми. А, сетих се! Мъск не дава пари за реклами...затова ще си го отнася.
  • #19
    Х ( преди 4 години )
  • #18
    TSLA ( преди 4 години )
    Отговор: защото не се прави в Европа и защото това не е и не трябва да е кола за всеки. До 19: виж разхода в kWh/км при "конглокенцията" и жалките им параметри и ще ти стане ясно защо като оня се прибрал у тях и жена му го скастрила, задето дал 500 кинта за стpиптийз, понеже тя щяла да му направи за 50; и той й вика айде давай; и след изпълнението възкликнал: Хах! То евтиното си е евтино! Сес' се?
  • #17
    До 21 ( преди 4 години )
    Шараните са хора който могат да си позволят кола за 100 000 долара,а вие тарикатите затова карате 10 годишни гълъбарници "нов внос"
  • #16
    radoslav ( преди 4 години )
    До 28 човека ти казва че това е ел.мобил и не му трябват спирачки защото спира с ел.мотора ама ти да се обадиш нали.И като не ти харесва пласмасата не си го купувай толкова е просто а извинявай ти и не можеш.
  • #15
    анонимен ( преди 4 години )
    Това видео за ID.3 майтап ли е, барабанни спирачки защото били по-леки ахахаха. Било ката пасат, ахахаха. Много грозно отвътре, това пийка на пластмасарщтината и няма нищо инновационно и интересно, освен че е електромобил.
  • #14
    анонимен ( преди 4 години )
    Докато не пуснат аналога си на ID.3, а пък немците да се научат да пишат софтуер, че колите вече взеха да стават автономни.
  • #13
    +++ ( преди 4 години )
    Пробвай някъде другаде с тоя линк :)
fallback
Последни