fallback

6 причини защо делът на Tesla в Европа се срина

Междувременно Илон Мъск пусна на пазара текила по 250 долара бутилката

Tesla вече не е главното действащо лице на европейския пазар за електромобили, показват данните за първите девет месеца на годината, обобщени от анализатора Матиас Шмид. Пазарният дял на американската компания се е стопил от 33.8% през третото тримесечие на 2019 до едва 13.5% за същия период на тази година.            За деветте месеца до септември Tesla има 63 000 регистрации на пазарите в EС плюс Норвегия и Швейцария, с 12 000 по-малко в сравнение с 2019. В същото време алиансът Renault-Nissan има 83 000 пласирани електромобила, а Volkswagen Group - 87 000. Статистиката отчита само чистите електрически автомобили (BEV), не и плъг-ин хибридите. На четвърто място с доста ускорен ръст е Hyundai-Kia. Според експертите причините за отстъплението на Tesla са няколко. Ще се спрем на най-основните.     6 причини пазарният дял на Tesla да се срине (ГАЛЕРИЯ):

               Междувременно Илон Мъск продължи традициите да предлага необичайни странични продукти под марката Tesla, като представи нов вид текила. Името й е Teslaquila, може да се поръча само по пощата, идва в доста странна бутилка с форма на мълния, и струва... 250 долара шишето.                 Новият продукт е всъщност роден от една туитър-шегичка на Мъск през 2018. Тогава той отговори на слуховете, че компанията фалира, с ироничен туит, че бил припаднал върху един Model 3, заобиколен от празни шишета "Теслакила", и със следи от засъхнали сълзи по бузите. Два дни по-късно компанията регистрира Teslaquila като запазена марка.

 

fallback
  • #2
    до 2 ( преди 4 години )
    ти четеш ли въобще бе? какъв хейт?
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Нормално е да има спад, след като мега-хайпнатите накупиха и останалите си правят малко повече сметките...
fallback
Последни