fallback

6 причини защо делът на Tesla в Европа се срина

Междувременно Илон Мъск пусна на пазара текила по 250 долара бутилката

Tesla вече не е главното действащо лице на европейския пазар за електромобили, показват данните за първите девет месеца на годината, обобщени от анализатора Матиас Шмид. Пазарният дял на американската компания се е стопил от 33.8% през третото тримесечие на 2019 до едва 13.5% за същия период на тази година.            За деветте месеца до септември Tesla има 63 000 регистрации на пазарите в EС плюс Норвегия и Швейцария, с 12 000 по-малко в сравнение с 2019. В същото време алиансът Renault-Nissan има 83 000 пласирани електромобила, а Volkswagen Group - 87 000. Статистиката отчита само чистите електрически автомобили (BEV), не и плъг-ин хибридите. На четвърто място с доста ускорен ръст е Hyundai-Kia. Според експертите причините за отстъплението на Tesla са няколко. Ще се спрем на най-основните.     6 причини пазарният дял на Tesla да се срине (ГАЛЕРИЯ):

               Междувременно Илон Мъск продължи традициите да предлага необичайни странични продукти под марката Tesla, като представи нов вид текила. Името й е Teslaquila, може да се поръча само по пощата, идва в доста странна бутилка с форма на мълния, и струва... 250 долара шишето.                 Новият продукт е всъщност роден от една туитър-шегичка на Мъск през 2018. Тогава той отговори на слуховете, че компанията фалира, с ироничен туит, че бил припаднал върху един Model 3, заобиколен от празни шишета "Теслакила", и със следи от засъхнали сълзи по бузите. Два дни по-късно компанията регистрира Teslaquila като запазена марка.

 

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    До 19 Най-обичам когато някой почне да говори от името на всички.При това глупости.
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    до 7 - само че всички знаят, че както айфона, така и теслата не са нещо уникално или по-добро от другите в този клас :) само цените им са за фенове ;) които не могат да признаят, че са дали повече пари за същото, а в случаи и по-лошо
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Трябва да си абсолютно безхаберен за личните ти данни и живот, за да си купиш продукт на Хуавей. Малко хора разбират колко е сериозно положението с Китай и войната, която водят срещу нормалния свят.
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    тъкмо по-умните от нас се опитваме да слушаме, ако ти замълчиш за малко, ще ни е по-лесно :D
  • #8
    Тинтири-минтири ( преди 4 години )
    Драги омотани анонимни, Т'слата нищо не е променила - промяната е политическа! Ментално увредени гретенисти реват в унесвес и не по-малко увредени политици налагат безумно законодателство да им угодят. Ако не беше политическото безумие тесла щеше да продава по кола на тримесечие на някой върл фен спечелил от тотото
  • #7
    до 11 ( преди 4 години )
    Можеше да зяпаш от време на време Наталия Кобилкина. Не че ще ти се оправи сексуалният живот, но поне няма да прекаляваш със Санди Мънро :D
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Той и другата година ще падне защото все още ще увеличават производството на У в Берлин и няма да имат достатъчно производство но през 2022ра би трябвало отново да го увеличат
  • #5
    До 7 ( преди 4 години )
    На Айфон пък какво му е новаторското и висококласното спрямо аналогични модели на Хуауей и Самсунг
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Тесла е като Айфон. Високия клас няма как да бъде най-масов и никога не е бил.Самсунги / Шаомита / Хуявеита винаги ще продават повече бройки от Епъл.Който иска лидер и новатор - купува Тесла. Който иска евтинджак копирач - си избира измежду тях, пълно е.
  • #3
    Тинтири-минтири ( преди 4 години )
    Абе май ше праим опело на кoчинкaта а ;) Поне има с какво да удавите муката, срещи 250 гущера
fallback
Последни