IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Употребявано Renault Clio III: струва ли си?

Комфортен и достъпен като цена автомобил, но има и някои уловки, които трябва да знаете

Ако има нещо, което французите умеят да правят добре, това са малките градски автомобили. Третата генерация на Clio, произвеждано между 2005 и 2012, е един от най-достъпните употребявани автомобили на българския пазар - от 3000 до към 7500 лева за най-запазените версии от 2011-2012 година. Заслужава ли си обаче да го купите втора (или трета) ръка и за какво трябва да внимавате?
  
  
Renault Clio III употребявано
  
  
Третото Clio няма много общо с второто: построено е на изцяло новата за времето си платформа B, съвместно разработена с Nissan. Още от появата си печели 5 звезди за безопасност от EuroNCAP. Освен това по мнението на експерти е по-добро от втората генерация, що се отнася до надеждността. Сглобяваше се на три места - във Флен (Франция), Валядолид (Испания) и от джойнтвенчъра Renault-Oyak в Бурса (Турция). Може да ви прозвучи изненадващо, но турските версии всъщност често са с по-добро качество от европейските - заводът в Бурса четири години бе обявяван за най-добре работещ в цялата група Renault.
 
  
Renault Clio III Grandtour
Версията Grandtour предоставя и достатъчно товарно пространство. Багажникът на хечбека е сравнително скромен

  
Третото Clio е компактен и приятен за управление автомобил, макар и със скромен багажник - едва 288 литра. Ако не ви стигат, можете да се разтърсите за по-рядката комби версия, която побира 439 литра.

Бъдете обаче внимателни: това Clio е много популярен модел и за корпоративни флотилии, и за рент-а-кар компаниите. Най-малко рискове ще поемете, ако купувате от частно лице и с ясна сервизна история.
 
  
Renault Clio III - какво трябва да знаете (ГАЛЕРИЯ):


 
 

 

0 от 500
  • #20
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
    и тук един единствен, но сериозно увреден от системно ползване на рено, сам си е писал, уверявал, отговарял та чак се е олял!
  • #19
    6 rate up comment 26 rate down comment
    L ( преди 3 години )
    Трябва да се повдигне въпроса в ООН и на тая нация да и бъде забранено производството на автомобили, както и да платят, репарации на собствениците за скъпата поддръжка на ***
  • #18
    40 rate up comment 6 rate down comment
    К4М ( преди 3 години )
    Преди имах няколко немски (две народни коли, едно Ауди,беемВе и немска Шкода )Разбрах ченякой е мислил за мен като се качих на първото си Ренде.K4M 700 1.6/108НР. Здрав мотор. От тогава (2009) карам само Рено.Не мисля повече за вурстчета, а всички "експертни" мнения за Рено подминавам с усмивка...
  • #17
    23 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Що се отнася до бобините,на моя мотор 1,6 К4М само,че на Меган 2 седан едната все още е оригинална,резервната е в багажника,Оригиналните са на Сажем,така,че тези където казват,че не издържат да си гледат работата. Колата е на над 222000 км а аз съм и първи собственик,в момента я кара дъшеря ми от няколко години,но обслужването е за моя сметка естествено.
  • #16
    18 rate up comment 2 rate down comment
    123 ( преди 3 години )
    Иначе проблемите с биелните лагери на дизелите са почти задължителни при коли над 150000 км. заради големите интервали от 20000 км. между обслужванията , препоръчани от производителя . Общо взето много приятен автомобил , евтини части , добра антикор обработка на купето , сравнително надежден и с добро пространство в купето . Разходи от 4-4,5 литра на дълго са реално постижими. Моят беше и много висок , просвет като на СУВ , което е голям плюс в БГ.
  • #15
    20 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 3 години )
    Карах такова , същото като това на първата снимка , 1,5 дизел 68 кс., до преди пет години . Моето беше 2006-а на 56000 реални километра , удряно от Франция . Аз ми навъртях 49000 за 2.5 години , като за това време съм сменял дискове и накладки , една пружина и термостат . Прословутите кормилни накрайници не съм правил , но бяха готови като го продавах . Не съм имал никакви проблеми с двигател и електроника (не беше с карта ) освен избледняване на дисплея зимата , когато е много студено .
  • #14
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Дфен ( преди 3 години )
    Нищо подобно карам рено от 2006г и бензин и дизел ходова част над 200 000 с оригиналните шарнири.
  • #13
    23 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Кормилните накрайници наистина са им слаби - на две смени на масло сменявам един кормилен накрайник - 20 лева и още 20 за реглажа, голяма набутвация, като ги добавиш към 100те за маслото и филтрите направо ме заболява сърцето, тц тц тц....де да карах немски батал само маслото да ми е 500, ама да ми ходи на тенекиения ланец
  • #12
    27 rate up comment 5 rate down comment
    АБВ потребители ( преди 3 години )
    Реното е най здравата кола ,Макларън в формула едни защо двигателите са му на Рено защото са едни от най надеждните !!! А за тези *** които пишат глупости са мн комплексирани и неуки създания !!!
  • #11
    27 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Не е вярно, че турбо дизелите им са капризни. Без проблеми карат 400 000 км и нагоре! Проблем на Рено е окачването (най-вече смяна на кормилни накрайници) и електрическата система.Рено винаги са имали отлични двигатели и защитена от ръжда каросерия, комфортно окачване.