Volkswagen Polo определено с ред най-успешните и популярни автомобили. Компактният модел тази година навърши 45 години, а в момента на пазара е седмото му поколение, а докато стигне до него машината е преживяла какви ли не трансформации и версии.
За този почти половин век, мъникът е успял да стане по-скъп от Mercedes S-Сlass, по-успешен от Audi Quattro и и по-мощен от Porsche Cayman.
Не вярвате? Нека проверим:
9 версии на Volkswagen Polo, за които може и да не подозирате
Polo GTI Cabrio Concept: последният Karmann
Уви, чудо не се случи: такъв кабриолет не вдигна подходящия шум и през 2009 г. Karmann се подготви за фалит. През ноември същата година групата Volkswagen изкупи цялото германско имущество на компанията, а чуждестранните подразделения си разделиха Webasto, Magna Steyr и Valmet Automotive. Karmann не доживя до 110-ия си рожден ден точно с една година.
Уви, чудо не се случи: такъв кабриолет не вдигна подходящия шум и през 2009 г. Karmann се подготви за фалит. През ноември същата година групата Volkswagen изкупи цялото германско имущество на компанията, а чуждестранните подразделения си разделиха Webasto, Magna Steyr и Valmet Automotive. Karmann не доживя до 110-ия си рожден ден точно с една година.