Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Ето го и новият Volkswagen Polo

Хечбекът е най-големият на размери в историята на модела

Ето го и новият Volkswagen Polo

Компанията Volkswagen официално представи 6-ото поколение на хечбека си Polo. То е най-голямото в историята на модела, като е сменило платформата и се е обзавело с нова електроника, включваща изцяло цифров приборен панел, адаптивен круиз-контрол и светодиодна оптика.

Ето го и новият Volkswagen Polo

Хечбекът е построен на модулната платформа MQB A0, която дебютира при новото поколение на Seat Ibiza. Както и испанският модел, така и Polo вече ще се предлага само с 5 врати, тъй като версията с 3 врати не се търси.

Габаритите на машината са дължина от 4053 мм, широчина - 1751 мм, височина - 1446 мм и разстояние между двете оси 2564 мм. По този начи автомобилът е с 81 мм по-дълъг и с 69 мм по-широк от своя предшественик. Височината е останала същата, но разстоянието между двете оси е увеличено с 94 мм. Обемът на багажника е нараснал от 280 на 351 литра.

Моделът ще се предлага с 4 бензинови и 1 дизелов двигател. Бензиновите са 3-цилиндрови - два атмосферни (65 и 75 к.с.) и два с турбо (95 и 115 к.с.), като всички те са с обем 1,0 литър. Следват 1,5-литров TSI с 4 цилиндъра и 150 к.с., и 2,0-литров, предназначен за версията GTI. Неговата мощност ще бъде 200 к.с.

Дизелът е 1,6-литров, предлагащ 80 и 95 к.с. В зависимост от двигателя са достъпни 5-и и 6-степенна механични скоростни кутии, както и 7-степенен автоматик с 2 съединителя.

Зяа новото Polo се предвиждат 6 нивна на оборудване - познатите Trendline, Comfortline и Highline, "спортна" R-Linе и "напомпана" GTI, както и напълно новата Beats, която е оборудвана с 300-ватова аудиосистема, одобрена от самия Dr Dre. Клиентът ще може да избира между 14 цвята на каросерията, 12 вида джанти, 13 варианта на оформление на приборния панел и 11 на седалките.

В оборудването освен електронен приборен панел влизат още мултимедиен комплекс с екран от 6,5 до 8 инча, панорамен стъклен покрив, светодиодна техника, безкабелно зарядно за смартфони, климатроник с датчик за влажност и антиалергичен филтър, спортно окачване с регулируеми амортисьори, адаптивен круиз-контрол, система за автоматично паркиране, система за следене на мъртвите зони и др.

Цените на новия Volkswagen Polo в Германия стартират от 12 975 евро. Поръчки ще се приемат от есента, а първите автомобили ще бъдат доставени на клиентите през януари 2018 г.

Снимки: Volkswagen
 

Тагове: volkswagen polo
0 от 500
  • #14
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "Нас младите не ни вълнуват подобни сиви," Да, прав си, вас младите ви интересуват пробитите и гниещи кошове от Горубляне.
  • #13
    11 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    От първото поколение до сега все един пробит от всякъде дизайн. Пенсионерите ще му се зарадват както винаги. Та това е ВАГ - най-пенсионерската марка. Нас младите не ни вълнуват подобни сиви, скучни каруци, миришещи на нафталин, евтина пластмаса и асфалт естествено запазеният патент на компанията. И колланно окачване може да му сложат. Само не разбрах турбото и скоростната кутия на колко км. се сменят. Нали вече се водят консуматив при тази марка. Бон,с са маслоядните мотори и електрониката.
  • #12
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Пробив в дизайна - пробит смърдящ варел. Супер е просто. Ще изтрепа рибата в маалата на бай Мемет ;)
  • #11
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    За пореден път пробив в дизайна на автомобили! И все от фолцваген!
  • #10
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Една от малкото хубави коли в този сегмент. Явно от VW са решили да го поразчупят с малко опционални шаренийки и с музиката.
  • #9
    7 rate up comment 9 rate down comment
    bmw435i ( преди 1 година )
    Porednata 10 ka ot VW,no az bih iz4akal 6 meseca za novia T Roc i togava 6te zaradvam lubimata jena
  • #8
    6 rate up comment 13 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 1 година )
    за първи път новата Ibiza е по-добра от новото Polo...поне като интериор и екстериор...в инженерно отношение Polo може да е по-добро...
  • #7
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Попадията... ( преди 1 година )
    Сметай, дедо Попе, СМЕТАЙ! 1.0 атмосферка - 65, 75кс - 2 версии 1.0 турбо - 95, 115 - 2 версии 1.5 турбо - 150кс - 1 версия 2.0 турбо - 200кс. - 1 версия 1.6 дизел - 80, 95кс - 2 версии 4 бензина, 1 дизел - 6 варианта на мощност! Като цяло са доста зле, дано извадят 2.5Т с 300 коня и 4х4 :) все пак има буркани за носене...
  • #6
    21 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Страхотен автомобил чакам го с нетърпение да сменя моето 4 годишно половерче с новото :)
  • #5
    25 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Чак да измести Голф - едва ли! Но със сигурност ще дръпне много от клиентите на Ярис, Корса и Фиеста...