IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 коли, доказали надеждността си във времето

Някои от тези автомобили все още са на пазара и заслужават внимание

През годините автомобилите се развиха от метални кутии на колела до гъвкави, адаптивни и надеждни превозни средства. Именно надеждността е най-важният показател, когато става дума за автомобил. Агенции като Consumer Reports и J.D. Power всяка година публикуват класации както за марки, така и за модели, като за основна използват статистически данни и отзиви на собствениците.

Някои от тях обаче невинаги са верни, а най-добрият начин да се разбере дали дадена кола е надеждна, е да се използва. Нейната здравина зависи от много фактори, включително това колко време се използва, в какви условия, а също и как се поддържа.

Изданието CarBuzz избра 10 коли които са се доказали във времето, като те попадат в списъка не след задълбочени научни изследвания, а на базата на натрупаните знания и лични опит на шофьорите им през годините. Някои от тях все още са на пазара, а други отдавна са пенсионирани.

10 коли, доказали надеждността си през годините (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Saab ( преди 3 седмици )
    Като взех книжка се хвърлих в канафка с 130км по таван и му нямаше нищо само незнайно как се изкриви предната кука за теглене. Много е здрав. Слагайте колана!!
  • #17
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Saab ( преди 3 седмици )
    Когато БМВ са започнали да правят коли от Saab произвеждаха само самолети. Имам Сааб от 95г. На 350к км 15г го караме първо беше на баща ми после ми го подари. За 15г Не е влизал в сервис освен за масло.
  • #16
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Продължение на комен ( преди 4 седмици )
    Майстор вика трябва да се сменя и акумулатор. Викам си то само това не бях сменял. Дадох му 100лв да ми купи но, а тоя наглец ми вика... Твоя почва от 250лв щото колата била с некви системи. Лелеее, прилоша ми. Както и да е платих си. Обаче вчера чашата преля. Вика ми и чистачки те са за смяна. Ееее ***. Ще я продавам.
  • #15
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Jo ( преди 4 седмици )
    Не знам какво ги хвалите тия сивици. Аз от три години карам един дизелак девета генерация и само проблеми. Навъртях и 60к и вече пак трябва да купувам гуми. Майстора вика изтъркали са се трябват ти нови. Викам му как така са се изтъркали бе, нали се търкаля.... както и да е пак купих. Мине не мине време, тоя пак ми вика трябва да сменям некви масла и филтри. Викам му, пич не знам какви *** ми слагаш, ама за пети път ги сменям вече. На шестата година сдаде и оригиналния акумулатор.
  • #14
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Яздач ( преди 4 седмици )
    Ми имах Сивик, имах и Волво 850,Хондата изобщо неможе да се мери с Волво, ама по Нищо!
  • #13
    7 rate up comment 8 rate down comment
    До до #4 ( преди 4 седмици )
    Той явно кара некъв посран ГоУф и дращи простотии, Ханс има още сума ти бежанци да изхрани докато се приближи до бай Соичиро!
  • #12
    7 rate up comment 3 rate down comment
    продължение на комен ( преди 4 седмици )
    Всичко друго е в рамките на нормалната поддръжка: масла, филтри, разни изгорели крушки, акумулатори, спирачки и т.н. Среден разход около 7.5-8/100, с около половин литър отгоре през зимата, без да карам особено икономично. Вървеше много прилично (беше доста лека, около 1100 кг), приличен комфорт, остана в съзнанието ми като напълно безпроблемен и много надежден автомобил, вътре имаше място. Недостатъци: седан, пластмасите вътре, не особено висока и задираше из по-сериозни неравности.
  • #11
    7 rate up comment 2 rate down comment
    до №4 ( преди 4 седмици )
    Лични впечатления от Хонда Сивик -седан, 2007г. 1.8 бензин, ръчка 6 скорости: купена на около 60к км около 4-годишна (още беше в гаранция). Продадох я след около 8 години ежендневно каране (градско в София и магистрала) - беше на около 265 хил.км. Потвърждавам за не съвсем качествената боя, както и че, тук-там се появи ръжда (по ръба на предния капак, както и по задните калници). За цялото това време: смяна на съединител на климатика - бобина компресор, както и тампоните на двигателя...
  • #10
    8 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Сменил съм камара Мерцедес-и, вярно е, че не са идеални, но нито един, ама нито един, не е имал проблем с помпата за гориво, без значение дизелГНП или бензинова!
  • #9
    17 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Отзовават Тойота и ти сменят помпата безплатно.. а немците дето са великата техническа нация помпите им дефектират 10 пъти по-четсто, но те карат да си платиш ремонта сам. Само за фьенови. Но то си поватаряй че и Тойота имат проблеми де..