IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 коли, които са по-надеждни, отколкото смятат хората

Много от потребителите са си изградили напълно погрешно мнение за тези автомобили

"Не ги правят като преди" - това е една от фразите, които често могат да бъдат чути по адрес на съвременните автомобили. По някаква странна причина, много хора смятат, че сегашните коли са едва ли не за еднократна употреба и щом им изтече гаранцията, не стават за нищо. Споровете на тази тема продължават и едва ли някога ще бъдат разрешени.

Факт е обаче, че винаги е имало много надеждни и по-малко надеждни автомобили. Някои марки дори са си спечелили лоша слава, след като повечето техни модели започват редовно да заемат последните места в класациите на различни потребителски организации или на специализирани издания.

Съществува обаче и по-интересен случай - автомобили, които се считат за абсолютно катастрофални по отношение на надеждността, всъщност не са такива. Ето ви 10 примера за модели, които напълно несправедливо са си заслужили лоша слава.

10 коли, които са по-надеждни... (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Чичо ( преди 2 месеца )
    Карам фолсваген джета производство 1988гд. По двигателя освен смяна на ремък друго не е пипано а по купето няма капка корозия. Такива автомобили вече не се правят.8
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Яввв ( преди 3 месеца )
    Нито една от изброените е фактор за надеждност !!!
  • #14
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Като ( преди 3 месеца )
    Гледам само тези марки са в сервизите, яяяко здрави.
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Петко ( преди 3 месеца )
    Карам 30 годишен чероки 2.1 td само на черно,на 600 000 по километраж,спрял го купих преди 5 години.Здраво е,идеално за работа.
  • #12
    4 rate up comment 0 rate down comment
    raiders ( преди 3 месеца )
    Приятел си купи мерцедс Е на 10г., киловетраж 140к, имаше некъв проблем по елктрониката и майсторчето му вика, я да видим и км... 360к, ама си го карха още години... Всеки авточобил има проблеми, нотози н 100к, има по-малка вроятност датискъса дожобовете от този на 300к
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    gordy ( преди 3 месеца )
    Скъпи, остава да са и не на недеждни
  • #10
    19 rate up comment 4 rate down comment
    пропов ( преди 3 месеца )
    В БГ се внасят умрели екземляри и ги възкресяват с черна магия(части от други трупове) . Затова представите за надеждна кола в БГ са малко по изкривени. Например премиум марките. У Европата им правят по 200, 300 хил. км за няколко години. Потдръжката и ремонтите им са супер скъпи и затова гледат да ги разкарат при първият сериозен проблем. Бае Ганьо я купува на уж 120 хил. км и после уж нова колата ама само проблеми. Пък то не е кола а Франкенщайн на колела.
  • #9
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Sas ( преди 3 месеца )
  • #8
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Чалгаp Кавалджиев ( преди 3 месеца )
    Що ли се хванах да го чета това! Смятам, че около 5-10% от българите могат да си купят тез' коли
  • #7
    13 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Нищо не са разбрали. Четем Аутомедия и ВАГ марките тук по презумция излизат безупречни.