IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche извади най-мощната Panamera

Версията Turbo S E-Hybrid идва с впечатляващите 700 конски сили

Porsche започна производството на обновената Panamera през лятото. Тогава, на върха на гамата бе новата модификация Turbo S с 620 конски сили. Сега, германската компания извади новия Turbo S E-Hybrid, който става безапелационният шампион по мощност с цели 700 "кончета".


Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid


Panamera Turbo S E-Hybrid комбинира 4-литров V8 с 571 к.с. и електромотор със 136 "кончета" (100 kW), интегриран в 8-степенната автоматична скоростна кутия с двоен съединител. Компановката позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,2 секунди, което е подобрение с две десети спрямо предшественика. Увеличена е и максималната скорост - 315 км/ч (+5км/ч).

От Porsche са увеличили и капацитета на използваната батерия, която вече е 17,9 kWh (спрямо 14,1). Тя позволява движение само на електричество до 50 км по цикъла WLTP. Оптимизирани с цел по-ефикасно управление на енергията са и различните задвижващи режими на автомобила. Комбинираният разход на гориво, посочен от компанията е 2,7 - 2,8 л / 100 км, а СО2 емисиите 63 - 62 г/км.


Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid


Успоредно с лансирането на Panamera Turbo S E-Hybrid, от Porsche представиха още две модификации на модела: по-базовият плъгин хибрид Panamera 4 E-Hybrid, както и конвенционалния Panamera 4S. При първия модел, същият 100-киловатов електромотор е комбиниран с 2,9-литров битрубо V6 с 330 к.с. Системната мощност е 462 конски сили, като позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,4 секунди (-0,2) и максимална скорост от 280 км/ч (+2 км/ч).

Panamera 4S също разчита на 2,9-литровия V6, но в този случай той е с максимална мощност от 440 конски сили. И позволява по-добро ускорение до 100 км/ч от това на малкия хибрид - 4,1 секунди, с пакета Sport Chrono.  По-висока е и максималната скорост на модела - 295 км/ч, а вече серийно се оборудва със стиловия пакет Sport Design, който в предходния модел бе опционален.


Porsche Panamera 4s, 4e, trubo hybrid


Трите нови модификации се отличават по отделни акценти в дизайна на предницата, както и чрез специални цветове на купето и различни модели джанти. Както и останалите предложения в гамата на Panamera и тези версии ще се предлагат с нормална и удължена колесна база както и във версия Sport Turismo.

Снимки на Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid, Panamera 4 E-Hybrid и Panamera 4S вижте в галерията:

0 от 500
  • #3
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Целта е да продадат повече от две бройки. Засега не е изпълнена.
  • #2
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Нито батерията е жалка (ъпчето кара 130км с тези 17 ползваеми кВтч), нито електромоторът е слаб: Коната със 136 коня, 5 човека ги лепи за седалките и си пълни 165 км/ч на Околоверса.
  • #1
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Взимаш кола с 4-литров V8 с 571 к.с. и и слагаш електромотор с жалка батерия с 17,9 kWh и лъжеш на тестовете, че ще караш едва ли не почти винаги на ток и почти никога на бензин и така изкарваш на тестовете СО2 емисии от 63 г/км които по абсолютно никакъв начин дори не се приближават до начинът по който клиентите наистина шофират този автомобил. Същевременно компактни автомобили като Джимни не продават в Европа защото не могат да покрият критериите. Лицемерие и тарикатлък от страна на немцит ...