IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Cadillac представи най-бързото окачване в света

Скоростта на реакция при четвъртото поколение на Magnetic Ride Control е подобрена с 45% (ВИДЕО)

Американският производител Cadillac представи новото, четвърто поколение на адаптивното окачване Magnetic Ride Control. От компанията твърдят, че технологията е претърпяла най-сериозното си обновяване след появата си на седана Seville STS през 2002 година, като тя е най-бързата в света - скоростта за реакция се е подобрила с 45% в сравнение с нейния предшественик.


MagneRide 4.0


В MagneRide 4.0, както и при предишната генерация, се използват амортисьори с вградени двойна електромагнитни намотки. Те въздействат на намиращата с в камерата феромагнитна течност, която става силно намагнетизирана в присъствието на магнитно поле. Тя мигновено променя нивото на вискозитет и втвърдява окачването.

Оптималното ниво на демпфериране (предотвратяване на вибрации и трептене) при всяка от четирите стойки се определя с вградени в главината сензори за вертикално ускорение. Те работят четири пъти по-бързо и сканират пътя до хиляда пъти в секунди. Специален уред следи за промяната на положението на каросерията спрямо колелата при рязко спиране или влизане в завой.


MagneRide 4.0


При четвъртото поколение на MagneRide също така е пренаписан управляващия системата софтуер, намаленето е вътрешното триене (компанията дори посочва "нулево демпфериране", а също така е увеличена разликата между различните режими на движение. Освен това са добавени "температурни карти", които позволяват да се коригира температура на течността в амортисьорите за подобряване на характеристиките им, особено при динамично шофиране.

Новата генерация на окачването ще бъде част от стандартното оборудване на седаните CT4-V (само при версията със задно) и CT5-V. При седана CT5 Sport ще е част от пакета V Performance, който се доплаща. Адаптивните стойки ще се предлагат и на всъдехода Escalade в нива на оборудване Sport и Platinium.



Снимки и видео: General Motors

0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не Кадилак специално, но все пак от GM - Делфай. Делфай продават компоненти на всички.
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Само не разбрах, защо статията излиза така, все едно Кадилак са направили MagneRide 4.0!! Същото е и в Додж Чарджър и Мерцедес SL. MagneRide се монтира на почти всички спортни коли. А вие го изкарахте тука едва ли не за откритие на Кадилак!
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ама то и в Сащ не се продават карат Лексуси Инфинитита Аглоки Мерцедеси БМВ-та и тн.
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #3 ами може би защото имаме май мита за американски коли или ? И от 47 хилки долара скачаме +10 хилки ама евра и колата става на близо 60 бона евра :)) Некой го е пропуснал това нещо, освен това бензина в Европа е най скъпия в света, тази кола е 3.0 турбо V6, 335PS т.е. не е направено за скъсаняци с газови уредби или "извратени зелени сделки" за въглеводороди..... после Кадилака били бoклyци ....
  • #3
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    То защото не е бклук затова в цяла Европа продадените Кадилак се броят на пръстите на еднат ръка.
  • #2
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    е Теслата се самозапалва всеки ден иначе "нищо и нема" както и останалите електрокари, а американските и руските нормални бoклyци работят има няма х40 години. Ама кат гледам кви *** пишат и се изказват особено за Кадилак, то ясно .....
  • #1
    3 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Кадилак и другите американски бклуци с изключение на Теслата са като руските Лафи и Москвичи непродаваеми на външните пазари.Защото са си бклуци.