Една от най-тъжните новини за феновете на автомобилите през последната година беше решението на Bentley да се откаже от използването на превърналия се в легенда 6,75-литров V8 двигател. В продължение на 61 години от него са произведени 36 000 бройки, поставяни на модели на Bentley и Rolls-Roycе.
Има обаче и други двигатели, които са използвани в продължение на няколко десетилетия. Част от тях се поставят дори на модели, които сега слизат от конвейера, а това означава, че те са много качествени. Изданието Autocar събра на едно място най-дълголетните мотори в историята.
Двигателите с най-дълъг живот (ГАЛЕРИЯ):
Алуминиевият мотор е на базата на двигателя Buick 215 от 1960 година, като се поставя и на модели на Pontiac. В General Motors обаче се отказват от него по финансови причини и го продават на Rover, къдего го преработват. Първо се появява на Rover SD1 3500, както и на модели на Land Rover, MG, Morgan и TVR. Първо е 3,5-литров, а след това - 4,6-литров.
Поставя се на INETTA (G33), LAND ROVER (Series II, 110/130, Defender и Discovery), Range Rover, LEYLAND (P76), MGB (GT V8), MG (RV8), MORGAN (Plus 8), ROVER (P5, P6 и SD1), TRIUMPH (TR8), TVR (350i, Chimaera, Griffith и V8S).