Защо Dacia Sandero e толкова евтина?
Новото поколение на румънския хечбек на Renault също е жертва на инфлацията в последните две години, но пак си остава чувствително по-евтино от всичките си конкуренти. Защо е така? По-малко автомобил от останалите ли е Dacia? Или просто другите производители са по-алчни? Нека се опитаме да посочим някои от основните причини новото Sandero да си остане най-достъпният автомобил на европейския пазар.
10 причини Dacia Sandero да е толкова евтина (ГАЛЕРИЯ):
6. И още икономии от дребните неща
Renault Clio например има по-дълга изпускателна система, защото в гамата си има по-мощни двигатели, които се нуждаят от нея. При Sandero обаче такива мотори няма и системата може да се скъси. Clio може да бъде със 17-цолови джанти, само че това прави окачването и калниците му малко по-скъпи. Затова при Sandero границата е поставена при 16-цоловите джанти (които, нека си го признаем, също са твърде много за една малка градска кола).
Renault Clio например има по-дълга изпускателна система, защото в гамата си има по-мощни двигатели, които се нуждаят от нея. При Sandero обаче такива мотори няма и системата може да се скъси. Clio може да бъде със 17-цолови джанти, само че това прави окачването и калниците му малко по-скъпи. Затова при Sandero границата е поставена при 16-цоловите джанти (които, нека си го признаем, също са твърде много за една малка градска кола).