IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 причини Dacia Sandero да е толкова евтина

Новото поколение вдига малко летвата, но пак е доста под конкурентите си. Ето как го прави

Защо Dacia Sandero e толкова евтина?
Новото поколение на румънския хечбек на Renault също е жертва на инфлацията в последните две години, но пак си остава чувствително по-евтино от всичките си конкуренти. Защо е така? По-малко автомобил от останалите ли е Dacia? Или просто другите производители са по-алчни? Нека се опитаме да посочим някои от основните причини новото Sandero да си остане най-достъпният автомобил на европейския пазар.


10 причини Dacia Sandero да е толкова евтина (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #18
    17 rate up comment 1 rate down comment
    МравкаАлпинист ( преди 3 години )
    Голф на 2-3 години и под 100к е 30-40-50 БОНА, докато таз количка чисто нова с малко есктри ти е 22-23 бона. А да не говорим, че, както 17 е писал, Голф не е прекият съперник на Сандеро, а ФВ ПОЛО, тъй като Сандеро е маскирано Клио. Хич не знам кой какво пести и какво прави, но е факт, че масово за товарни, за охранителни се ползват тея Дачии, пък дано някой ден да можем да си позволим и по-скъпи и луксозни возила. Не плюя по марката, но е факт, че разликата в цената е пради причинИ.
  • #17
    10 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    тази консервна кутия само за служебни цели се купува
  • #16
    13 rate up comment 0 rate down comment
    До 13 ( преди 3 години )
    Щом смяташ, че голф е в класа на Сандеро, едва ли има какво да ти се възрази :D
  • #15
    0 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Рено произвежда ***.А как за *** да поискаш високи цени?
  • #14
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 3 години )
    Грешка - на 15 години е платформата... още не сме 2030
  • #13
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Гост ( преди 3 години )
    Уффф, а колко ти е печалбата от мащаба? И дори и да спестят тези пари теб какво те грее - шефовете ще вземат по-големи премии. Дачията досега беше на платформа B0 която е на Клио 3 2005г - продават ти кола с технологии на 25г и е само малко по-скъпа от Клио преди 25 години.
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 6 ( преди 3 години )
    Ами като умножаваш разход по милион, поскъпва, да :D малко е сложно за схващане, но не е невъзможно ;-)
  • #11
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 3 години )
    До 9. По принцип си прав - само че като купиш 1млн кабела цената не е 3 Евро, а 0.03 и като го сложиш на цена 10к евро. Мен като потребител не ме интересува какво са направили за да спечелят повече пари. Мен ме интерува какво удобство предлагат. Ако не могат да направят читава кола и да я продават да затварят и да спрат да харчат парите на френските данъкоплатци. Самият факт, че Дачиа продават много коли, показва че на хората на им пука за автомобилните технологии и не искат да плащат за тях
  • #10
    23 rate up comment 6 rate down comment
    Според мен ( преди 3 години )
    Това са едни от най добрите автомобили на пазара. Евтини, изключително практични, използват само доказани технологии, без излишни глупости, евтина и лесна поддръжка. А сега с последните модели даже и дизайна е доста приличен и според мен е на нивото на далеч по скъпи коли. Всяка голяма автомобилна фирма трябва да прави такива бюджетни автомобили защото това се търси най много от хората.
  • #9
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До #6. Пример: Ако кабела за антената е по дълъг ще струва 3 ? повече, на милион коли ще е 3 милиона