Защо Dacia Sandero e толкова евтина?
Новото поколение на румънския хечбек на Renault също е жертва на инфлацията в последните две години, но пак си остава чувствително по-евтино от всичките си конкуренти. Защо е така? По-малко автомобил от останалите ли е Dacia? Или просто другите производители са по-алчни? Нека се опитаме да посочим някои от основните причини новото Sandero да си остане най-достъпният автомобил на европейския пазар.
10 причини Dacia Sandero да е толкова евтина (ГАЛЕРИЯ):
10. Базово ниво, за което има реални клиенти
При огромното мнозинство производители най-оголените базови версии са само за корпоративни клиенти. При Dacia обаче не е така. Според Мишел Бенсусан клиентите на марката се делят на три приблизително равни групи: едната са досегашни клиенти на Dacia, втората са хора, които досега са си купували употребявани коли, и третата са клиенти на други марки. Именно последната третина иска по-богато оборудвани версии и повече екстри - заради нея новото Sandero може да се поръча и с навигация, и с електронни асистенти, и с електронна ръчна спирачка, и със CVT автоматик. За много хора от първите две групи обаче Dacia е непретенциозно превозно средство, позволяващо им да имат нова кола, без да плащат за неща, които смятат за излишни.
При огромното мнозинство производители най-оголените базови версии са само за корпоративни клиенти. При Dacia обаче не е така. Според Мишел Бенсусан клиентите на марката се делят на три приблизително равни групи: едната са досегашни клиенти на Dacia, втората са хора, които досега са си купували употребявани коли, и третата са клиенти на други марки. Именно последната третина иска по-богато оборудвани версии и повече екстри - заради нея новото Sandero може да се поръча и с навигация, и с електронни асистенти, и с електронна ръчна спирачка, и със CVT автоматик. За много хора от първите две групи обаче Dacia е непретенциозно превозно средство, позволяващо им да имат нова кола, без да плащат за неща, които смятат за излишни.