IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW представи мощен хечбек с предно предаване

Новата версия 128ti разполага с 256 конски сили под капака

Компанията BMW разкри най-мощния си автомобил с предно предаване, като в основата му е новата 1-Series. В гамата на модела хот-хечът 128ti ще се настани между версиите 120i и M135i xDrive, като излизането му на пазара е планирано за ноември.


BMW 128ti


Компактният спортен автомобил получава снижено с 10 мм спортно окачване със специфични настройки, блокиращ диференциал Torsen и различни настройки на кормилното управление. BMW 128ti заимства по-стегнатите стабилизатори и натегнатите тампони на стабилизаторите от версия BMW M135i xDrive. По-твърдите пружини и адаптираните към тях амортисьори осигуряват висока динамика на управлението.

Под капака на хот-хеча е поставен 2,0-литров двигател с технология BMW TwinPower Turbo. Той представлява версия на най-мощния 4-цилиндров мотор на BMW Group, който при версията M135i xDrive развива 306 к.с. При 128ti мощността му е намалена до 256 к.с., като той отново се комбинира с 8-степенна трансмисия Steptronic Sport.


BMW 128ti


За новата версия на 1-Series са предвидени М-спортни спирачки, чийто апарати за първи път при модела са боядисани в червено. Освен това, за BMW 128ti се предлагат 18-цолови алуминиеви джанти с Y-образни спици 553 M bicolor, както и спортни гуми Michelin Pilot Sport 4.

Във външния вид прави впечатление пакетът Shadow Line, който е сериен за някои пазари и включва черна BMW бъбрековидна радиаторна решетка и черни корпуси на външните огледала. Като опция се предлагат светлини BMW Individual Shadow Line за фаровете, който имат по-тъмно излъчване благодарение на липсата на подбрани декоративни хромирани елементи.


BMW 128ti


В интериора се залага на голям брой червени акценти, като те се виждат на облегалките на серийните спортни седалки. На подлакътника е бродиран надпис „ti“, има и контрастни шевове във вратите, на тапицериите на седалките и на арматурното табло. Обръчът на волана и капакът на въздушната възглавница на спортния волан също са с червени шевове.

Още снимки на новата версия на BMW 1-Series (ГАЛЕРИЯ)

С версията 128ti възражда една дълга традиция на BMW - абревиатурата „TI“, която по-късно се превръща в „ti“. Тя се появява през 60-те години на миналия век, като означава „Turismo Internazionale“ и се използва при спортните модели на малката - от иконите BMW 1800 TI и BMW 2002 TI до BMW 323ti Compact и BMW 325ti Compact, които излизат през 90-те години.

Снимки: BMW

0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BMW ( преди 1 месец )
    BMW 325ti Compact, атмосферен I6, надлъжно разположен двигател, задно предаване, 1300 кг. BMW 128ti, турбо I4, напречно разположен двигател, предно предаване, 1500 кг
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    който си мисли че двигател с 4 цилиндъра напречно разположен е спортен автомобил не е в час
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Имам чувството, че БМВ имат много коварен маркетинг план - ще сложат големите ноздри на всички от 3 нагоре за да накрат хората да купуват повече 1 и 2 :-)
  • #8
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Франсе ( преди 1 месец )
    С моят Меган РС Трофи тоя немски ко-птор не мое ме настигне никога.
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до 5 ( преди 1 месец )
    Първо никой не казва че Октавия е чудо на чудесата а практичен автомобил на прилична цена. Второ ВСЕКИ качил се на 2.0 дизел, особено ако е сложил чип, се има, че кара страшна бегачка. нали половината БМВ-та на улицата са 320Д.
  • #6
    8 rate up comment 1 rate down comment
    БъркаМаслоВода ( преди 1 месец )
    Щото пък това Бенве на предно със мотор от Мини е големия Премиум а?.......
  • #5
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Just skoda ( преди 1 месец )
    Само като видиш волана на шкодата и знаеш, че не си в сериозен автомобил. Вътре дрънчи на пластмаса,но нали все пак е бюджетен Волксваген Поло.Забелязвам, че хората с Окатавийки си мислят, че са с баси и бегачките,но явно са направили ъпгрейд от Рапид и сега 2 дизел е самолет. И в края на деня няма да има човек ,който да се загледа по шкодата и да си каже " Баси яката шкода, искам да си направя плакат за стената"
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Нее ( преди 1 месец )
    Този мотор на БМВ във версия 306 коня вече дава проблеми при опити за оптимизиране на производителността..Справка мотор толк.де.А тази версия със по малка турбинка ще е още по зле. Така че или сток или..........Новата РСка
  • #3
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Грух ( преди 1 месец )
    Грух грух
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Radu ( преди 1 месец )
    Октахата има двигател който на стейдж 3 на +-500коня на сток желязо държи от 30хил до 130хил на боен режим без грам да мръдне мотора справка тубата автоврн!!!!!!!А това недоразумение на Бенве още на чипче и буталата след няколко обиколки на ринга се стичат във картера!!!!!! Е за единия интериор сори 15+к............