IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Jaguar остави XF без V6 двигатели и ръчни скорости

Обновеният модел ще се предлага само с 3 мотора

Сегашното поколение на Jaguar XF дебютира през 2015 година, само няколко месеца преди кросоувъра F-Pace. Планираният фейслифт на двата модела обаче беше проведен в обратен ред, като обновеният SUV беше показан през септември, а сега дойде ред на седана и на комбито Jaguar XF Sportbrake.


Jaguar XF


Външните промени по автомобила са минимални. Той е получил нови брони, а решетката на радиатора е по-широка. Базовите фарове вече са светодиодни и визуално са разделени на две секции. Срещу доплащане се предлага матрични фарове и мигачи, като с това се изчерпват разликите с досегашния модел.

Затова пък салонът е напълно нов, като той на практика повтаря този на обновения F-Pace. Централно място в него заема извитият екран на мултимедийната система Pivi Pro с диагонал 11,4 инча. Устройството е с подобрена графика и с опростено меню, като има две SIM-карти (за паралелно качване на данни) и възможност за обновяване от разстояние.


Jaguar XF


Приборният дисплей отново е с диагонал 12,3 инча, като той се допълва от проекционен дисплей. На централна консола вече е разположен сензорен екран, а досегашната "шайба" за смяна на предавките на автоматичната скоростна кутия е заменена от джойстик. В основата на консолата има и безкабелно зарядно за смартфони.

В списъка с опции за обновения Jaguar XF са включени система за намаляване на шума в салона, йонизатор на въздуха, както и огледало с вграден екран, на който излиза картината от камерата за заден ход.


Jaguar XF


Техническите изменения също не са малка. Обновеният модел остава без механични скоростни кутии, като ще се предлага само с 8-степенен автомат. От гамата отпадат и V6 двигателите, като в нея остават само моторите от семейството Ingenium. Не са предвидени нито редови 6-цилиндрови двигатели, нито зареждащи се хибриди, които се поставят на фейслифта на кросоувъра F-Pace.

Общият брой задвижващи агрегати е намален от 9 на 3. Турбодизелът с обем 2,0 литра, който досега беше достъпен в 3 варианта на мощност (163, 180 и 240 к.с.), ще се предлага само с 204 к.с., като работи с 48-волтов стартер-генератор. При бензиновия 2,0-литров турбомотор от трите модификации (200, 250 и 300 к.с.) остават само две - 250 и 300 к.с.


Още симки на обновения Jaguar XF - вижте в галерията:

Снимки: Jaguar

0 от 500