IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Електромобилите на Polestar се оказаха дефектни

Собствениците им масово се оплакват от най-различни проблеми

Европейците, които са си купили новия електромобил Polestar 2, се сблъскаха с огромен проблем. Колите им започнаха да се чупят веднага след покупката, като при част от тях това се случва още на втория ден, съобщава порталът CarUp.


Polestar 2


Повече от 30 собственици на модела от Швеция, Норвегия, Франция и Нидерландия се оплакаха, че само след няколкостотин километра пробег системата съобщава за повреда и отказва да изпълнява команди. Налага са електромобилите да бъдат натоварени и закарани в най-близкия сервизен център.

Според информациите, проблемът е в системата за задвижване, но компанията-производител все още не е обявили причината. Нейни служители, които са прегледали един от авариралите електромобили, предполагат, че вероятно става дума за дефект в акумулатора.

"В момента търсим причините за случващото се и щом ги открием, ще уведомим собствениците за това, което ще предприемем", коментираха от Polestar, като не изключиха възможността, да бъде организирана сервизна акция за всички произведени бройки от модела.

Електрическият фастбек Polestar 2 дебютира в началото на 2019 година, като стартовата му цена от 39 900 евро го определя като конкурент на Tesla Model 3. Първата серия - Launch Edition, обаче струва 59 900 евро.


Polestar 2


В основата на Polestar 2 е платформата CMA, а задвижването става с два електромотора със съвкупна мощност от 408 к.с. и 660 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,9 секунди, а батерията с капацитет 78 кВт/ч осигурява пробег от 500 км по цикъла WLTP.

Снимки: Polestar

0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Китайски ***. Скоро японците като пуснат нисан ариа тези китайски еднодневки и надценените тесли ще артисат по магазините
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Не са толкова компютъризирани - дори ел.двигател се управлява по лесно от ДВГ - и там впръскването е софтуер - мери се дебита на входа, кислорода на изхода и какво ли още не. Странно е, че това е тествана платформа - XC40. Омазали са се нещо - ще го оправят
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    да отбележа ( преди 1 месец )
    Проблемът на електричките е че (според мен) ги компютъризираха прекалено много. И това доведе до много проблеми на съвместимост. Няма как лап-топът ми да инсталира актуализации два пъти в месеца и стотици да работят за поддръжка на операционната система, а автомобилните производители да си мислят че като продадат колите и че ще са безпроблемни.
  • #5
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Лорда ( преди 1 месец )
    Нови технологии-нови проблеми. Но това е бъдещето. Ток. Тролей, Трамвай, Локомотив-не случайно съществуват от столетие.
  • #4
    13 rate up comment 1 rate down comment
    MIC ( преди 1 месец )
    маде ин кина
  • #3
    13 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    не забравяйте че това се случва и с волво което също е произведено в китай
  • #2
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 месец )
    Фейк - електричките всички знаем нямало какво да им се счупи... а made in China - то вече всичко е, от де мисли колегата, че им идват частите на другите?
  • #1
    25 rate up comment 1 rate down comment
    none ( преди 1 месец )
    Вече го откриха. Нарича се made in China ;))))