В шведския производител Polestar считат, че новите продукти изискват нови технологии на продажби. Затова и откритият в норвежкия град Осло шоу-рум с името Polestar Space не представлява дилърство в традиционния смисъл. Пространството с минималистичен дизайн се използва само за демонстрация на машините на марката.
Служители в шоу-рума няма да получават никакви комисионни от продажбите, като задачата им ще бъде единствено за информират посетителите за особеностите на технологиите и за оборудването на електромобилите Polestar. Те също така ще организират провеждането на тест-драйв от клиента, който ще може да си го поръчва и от дома.
Главният операционен директор на марката Джонатан Гудман заявил, че новият подход към автомобилните продажби ще направи самата покупка много комфортна, като тя по никакъв начин няма да обременява клиентите.
В Polestar Space ще може спокойно да се разгледат всички нюанси на конструкцията на машините и да се подберат съответните цвета, материали за интериора, както и опциите в оборудването. Самата покупка ще става онлайн, като електромобилът ще бъде доставян на място, пожелано от клиента. Като цяло, идеята е, че автомобил ще може да се купи дори без посещение в шоу-рума, но в Polestar смятат, че това е възможност за купувачите да се запознаят с "ценностите на бранда".
Снимки: Polestar