IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 модела, които прекарват повече време в сервиза, отколко на пътя

В стремежа си към динамика и лукс техните производители пренебрегнаха надеждността

Концепцията за спортен автомобил съществува почти толкова дълго, колкото и самият автомобил. Различните държави имат собствена визия за това, каква трябва да е идеалната спортна кола. И именно европейски производители като Alfa Romeo, BMW и Porsche бяха сред тези, които първи представиха правилната формула.

Факт е, че спортните автомобили винаги са били в челните редици на техническото развитие, тъй като на тях са поставяни и изпробвани най-новите технологии, които след това се внедряват и в масовите модели. За съжаление, в стремежа си към повече мощност и повече лукс, производителите често оставят на заден план надеждността. Резултатът от това е появата на коли, които биха били брилянтни, ако не притежаваха и някои сериозни недостатъци. Тази подборка е на канадците от HotCars и макар да не бихме я приели със стопроцентово доверие, все пак е полезен ориентир кога купувачите трябва да са особено внимателни.


10 модела, които са по-често в сервиза, отколкото на пътя (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #16
    28 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Абе говорих си с един пич от Ауто Италия аз наскоро и той спомена, че са продали около 100-ина Джулии и нямат засега коли за оправяне. Малко ги е яд, щото нали - сервизът не е ютилизиран, ама е на. Случват се и такива чудеса.
  • #15
    6 rate up comment 16 rate down comment
    v-1 ( преди 11 месеца )
    Викате забавни са за каране, ама не е забавно като те вози рейса до сервиза :))))Сещайте се за коя марка става дума ;) Колкото и да е "забавана" една кола, когато не е надеждна - се губи целия кеф. А италианците са по-назад от другите в индустрията, от към технологии и качество. Ще видим ако се продължи със сделката с ПСА, за да вземат малко технология от 21 век.
  • #14
    2 rate up comment 3 rate down comment
    до 12 ( преди 11 месеца )
    по -скоро спорния алпин.
  • #13
    14 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Ами кола, създадена да я караш ти, а не системите, за какво са и такива работи? Иначе тея системи ги пишат и произвеждат Марели и темподобни. Това не е технологична назадничавост, ами избор на концепция за автомобил. Все едно да ги търсиш в Лотус или М3, или някой Ягуар със задно. Не е нужно една кола да е наблъскана с всякакви глупости, за да е интересна. Нужно е да е наблъскана с ПРАВИЛНИТЕ глупости. Иначе им вкараха и на алфите автономност, да. Ама това разбирам да го вкарат в някой лексус..
  • #12
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 11 месеца )
    големият липсващ в подобна класация е рено - приляга му отвсякъде и със "спортния" алпин скоро ще заеме полагаемото му се място!
  • #11
    2 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    един въпрос към алфиста имат ли самоуправляемо шаси или е-актив боди контрол или v8 двигател или последно поколение мултимедия или лазерни фарове немците много са надули балона
  • #10
    29 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Значи дирекнто във форумите на PistonHeads, секцията за Фиат, Алфа, Ланча има една дъъълга тема от един уплашен човечец, който иска да си купи QV Giulia и пита останалите за мнения. Десетки сибственици се чудят на акъла му защо го е страх. Та, ако разчиташ на днешните медии да си избереш кола, все едно да разчиташ на TUV да ти измери емисиите на дизела...
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
  • #8
    14 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Е, поне моторите, типично по немски, не горят масло и не хвърлят глави - основният репертоар на Ауди и Фолксваген.
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )