IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Осем от най-проблемните автомобили на старо

От Dacia Logan до Kia Sportage: за какво трябва да внимавате с тези популярни модели

Ако някой има илюзии какъв е българският автомобилен пазар, достатъчно е да погледне данните за регистрациите от началото на тази година: 18 994 нови автомобила, 7617 на възраст до 5 години, 17 084 на възраст до 10 години и цели 92 691 на възраст над 10 години. МВР не прави разлика между 10- и 25-годишни коли, но по наша неофициална информация всъщност най-голямата част от "новия" внос се пада на сегмента 10-15 годишни.


технически преглед, канал, инспекция, TUV
Класации като тази на TUV, базиращи се на реални технически прегледи, са по-надеждни от анкетите с клиенти. Но и при тях трябва да имате едно наум. Снимка TUV Rheinland


За съжаление обаче няма никакъв надежден метод да разберете кои от тези автомобили си струват и кои - не. Надеждността на една употребявана кола зависи в най-голяма степен от това как е експлоатирана и поддържана, което в 99% от случаите е загадка. Не може много да се вярва и на западните класации. Повечето от тях се основават на анкети с клиенти. И дори проучванията на германската TUV, работещи с огромна база от автомобили, трябва да се приемат с едно наум, защото те не правят разлика между повреда в перата на чистачките и повреда в скоростната кутия. Затова консултантите от Fifth Wheel са взели за база детайлния доклад на германската асоциация, но са отделили от него онези модели, при които най-често се случват сериозни и скъпи за ремонт повреди.

Имайте предвид обаче, че "най-ненадеждни" не означава коли, които гарантирано се разпадат на втората седмица, след като ги купите. Дори и най-зле представящите се модели в доклада на TUV дават тежки повреди при едва 20% от случаите. Така че можете да вземете всяка от колите в този списък и да я карате безпроблемно с години. Въпрос на късмет и поддръжка.
  
  
8 от най-проблемите коли втора ръка (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #5
    20 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Общо взето, коректно са представени проблемите. Само не е споменато за 1.4 TSI при Тигуан версия преди 2012 - също доста проблемен
  • #4
    44 rate up comment 0 rate down comment
    propov ( преди 3 години )
    ТЮВ не е мерило за надеждност. Почти всеки подготвя колата за ТЮВ в друг сервиз преди това. Колата втора ръка е котка в чувал. Няма как да знаеш колко е тормозена и как е потдържана. Има си някой подсказки по които може да се предположи това онова, но добрия търговец и това замазва умело. Абе според мен човек трябва да си купи кола, каквато харесва, щото рано или късно ще се дават пари за ремонти, неизбежно е.
  • #3
    42 rate up comment 8 rate down comment
    Бай Гошо ( преди 3 години )
    Да бе рено са калпави, а комбинацията TSI с DSG е вечна (в сервиза).
  • #2
    20 rate up comment 7 rate down comment
    ФаТкически ( преди 3 години )
    Най-дефектния продукт го е произвела почитаемата ти родителка
  • #1
    12 rate up comment 30 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
    2 производни на рено и ...всички останали рена имат място тук!