IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

8 причини Volkswagen да се отърве от Bugatti

Легендарната марка е тежест при новите екостандарти, а връзката с Rimac ще е полезна за всички

Информацията, че Volkswagen планира да отстъпи марката Bugatti на хърватския производител на електромобили Rimac, вероятно е предизвикала шок и недоверие. Вярно, в замяна германците ще вземат ключов дял от много перспективната фирма на Мате Римац - но чак да дадат в замяна перлата в короната си, голямата и осъществена мечта на покойния Фердинанд Пиех? Наистина звучи невероятно. Докато не се замислим, че всъщност има множество причини да го направят.


8 причини Volkswagen да се отърве от Bugatti (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #16
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Vag ( преди 1 месец )
    Ваг сила -Бмв могила!!!
  • #15
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Еми да, Бугати са губеща компания и са тегло за един подобен концерн. Виждам по-скоро смисъл да се интегрира с един R&D powerhouse какъвто са Rimac Automobili, да се захвърлят тея големи двигатели, чийто пърформанс вече се получава от електромотори с размера на прахосмукачка за вкъщи и толкова.
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    до 7 ( преди 1 месец )
    то си пише и в саттията - продават по 80 коли на година. 80 коли по 45 000 евро глоба си е 3.6 милиона. Цялата нетна печалба на Бугати е към 20 милиона, така че не е малко
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до 6 ( преди 1 месец )
    Смятат се по два различни метода и после се комбинира. В единия случай се смята на кола - това за Бугати не е проблем, щото прави по около 45 000 евро глоба на автомобил, солено, но при цена от два милиона примерно не е фатално. В другия обаче се смята за цялата група средно и от тоя резултат се формират и глобите, и полагащите се отстъпки. Доста дебилна схема. Ферари печелят, че се отделиха от ФСА навреме и сега отговарят само за себе си, и могат да си договарят таваните директно с ЕК
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    А то бентли ламбо и порш не отделят.
  • #11
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Последните хубави коли на фолксваген са произведени в началото на 1997 година - пасат Б4,5 /"междинка"/ оттогава насам нямат една читава кола.
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Екостандарть ( преди 1 месец )
    То самият Римак на ФВ ама не хил техен глупости.
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Е конглокент, колко да е конглокент, четем че роудстара ще има като екстра пакет "Space X", който ще дава ускорение на ръба на човешките възможности! Ще се конглокира с по ниските нива и то ако докара 200 000 гущера цена! Поне толко пишат, че ще иска за роудстара американеца...
  • #8
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Фердинанд Пиех навреди на германското автомобилостроене повече от всички останали, взети заедно. В пъти
  • #7
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Абсолютна глупост е това с емисиите поради простата причина, че те продават по 5 коли на 2-4 години. Това не създава сериозен проблем с емисиите за концерна, не излиза математиката. Просто на никой не му се харчат пари на вятъра за такова производство.