Информацията, че Volkswagen планира да отстъпи марката Bugatti на хърватския производител на електромобили Rimac, вероятно е предизвикала шок и недоверие. Вярно, в замяна германците ще вземат ключов дял от много перспективната фирма на Мате Римац - но чак да дадат в замяна перлата в короната си, голямата и осъществена мечта на покойния Фердинанд Пиех? Наистина звучи невероятно. Докато не се замислим, че всъщност има множество причини да го направят.
8 причини Volkswagen да се отърве от Bugatti (ГАЛЕРИЯ):
Rimac ще осигури бъдещето на Bugatti
Eдна значителна част от клиентите на Bugatti са от арабския свят, от Русия и прочие - все места, където екологичните норми все още не са фактор. Но нещата се променят и компанията отдавна вече обмисляше създаването на бъдещ електрически модел, както призна шефът й Щефан Винкелман в едно скорошно интервю за Car&Driver. Rimac, която освен собствените си електрически хиперколи доставя технологии за Porsche и още няколко марки, разполага с всичко необходимо да осъществи този преход.
Eдна значителна част от клиентите на Bugatti са от арабския свят, от Русия и прочие - все места, където екологичните норми все още не са фактор. Но нещата се променят и компанията отдавна вече обмисляше създаването на бъдещ електрически модел, както призна шефът й Щефан Винкелман в едно скорошно интервю за Car&Driver. Rimac, която освен собствените си електрически хиперколи доставя технологии за Porsche и още няколко марки, разполага с всичко необходимо да осъществи този преход.