IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai представи новия Tucson

Четвъртото поколение на моделя сменя платформата и получава нови мотори

Корейският производител Hyundai представи новото поколение на кросоувъра Tucson, който ще бъде позициониран като модел от 2021 година. Продажбите на модела в Южна Корея, САЩ и Европа ще стартират до края на тази година.


Hyundai Tucson


Благодарение на използването на нова и съвременна платформа, автомобилът е пораснал на размери. Дължината му е 4500 мм, широчината - 1865 мм, а височината – 1650 мм. Разстоянието между двете оси достига 2680 мм, като за Китай ще се предлага и удължен вариант на модела.

Кросоувърът е получил нова решетка на радиатора, както и различни фарове. Предната броня вече изпълнява не само защитна функция, но служи и за украшение. В задната част прави впечатление необичайната конфигурация на светлините, които вече са свързани. 


Hyundai Tucson


В салона на автомобила е поставена нова мултимедийна система, при която отсъстват физически бутони и клавиши. Нейният диагонал е 10,25-инча, като тя предлага широки възможности. Под нея е разположен нов сензорен блок за управление на климатика, а приборният панел вече е цифров.
Увеличено е и мястото в салона, като това се усеща най-вече при пространството за краката на пасажерите на втория ред.

Новият Tucson излиза на пазара с два варианта на задвижващи агрегати. Бензиновият турбомотор с обем 1,6 литра се предлага с мощност 150 или 180 к.с., като е допълнен със стартер-генератор, работещ на 48 волта. Дизеловият вариант е с 1,6-литров двигател, развиващ 136 к.с. Предстои и появата на зареждащ се хибрид.

Още снимки на новия Tucson - вижте в галерията:


Базовите версии на модела са с предно предаване, а срещу доплащане се предлага модификацията Terrain Mode с 4х4, при която може да се избират различни режими на движение. В оборудването на кросоувъра са включени система за предотвратяване на сблъсък, адаптивен круиз-контрол и панорамен покрив.

Снимки: Hyundai

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 2 rate down comment
    до №9 ( преди 3 години )
    Зад волана обикновено "стърчи" шофьора.
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    notangel ( преди 3 години )
    Я погледни зад волана какво стърчи
  • #6
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Най-после модел, вкойто дисплея не стърчи грозно от таблото! Поздравления!
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 6 ( преди 3 години )
    5 години не е половината на 7-8 а и при всеки производител и модел е различно няма точно определено време а специално този модел сменя поколенията през 5-6 години
  • #4
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Радев ( преди 3 години )
    Миналата година направиха фейслифт на сегашното поколение, а вече вадят ново. Доскоро жизнения цикъл на даден модел бе 7-8 години, днес е наполовина. Не знам това доколко е добре за купувачите ако тази тенденция продължи и занапред. Или технологиите се развиват много бързо или говорим за маркетингови трикове.
  • #3
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    хаха не знам къв "подчерг" се очаква като никога не е имало такъв, но екстериора малко са го пре-дОбрили.. не е супер зле, *** няма да си кривя душата - стария Туксон ми харесва много повече.
  • #2
    8 rate up comment 9 rate down comment
    100 ( преди 3 години )
    На фона на конглокенцията в лицето на VW,Toyota,Seat,Skoda и прочие изглежда извънземно. Доста разчупен дизайн ,не е скучен като Тигуан.Интериора е напълно нов,но няма никакъв подчерг,като го видиш и да го познаеш ,че е на Хуйдай..
  • #1
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Четвъртото издание на моделя има нужда от spellcheck.