IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Модели, които спасяват цяла компания

Селекция от 11 коли с много важни успехи

В историята на всяка голяма автомобилна компания има поне един момент, в който тя е била на ръба на фалита или продажбите са намалели толкова, че съществуването й е било под въпрос. Също така, за голяма част от компаниите това е било свързано с неприятен край, спасяване с парите на данъкоплатците или други непопулярни мерки, особено в Щатите.


VW Golf1


Но също така тези трудни моменти раждат и красиви истории – най-вече свързани с лансирането на определен модел, който успява да спечели сърцата, а и портфейлите на клиентите и компанията, която го е създала се връща на правилния път.

Британското списание Top Gear селектира 11 такива автомобили, спасили компаниите, които са ги създали (ГАЛЕРИЯ):

Снимки: производителите

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Модела, който спасява БМВ от фалит всъщност е Изета, това е според БМВ, сега според Аутомедия може и да е друг модел. Но за баварците е Изета.
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    356 ( преди 2 месеца )
    А и излишно е да казвам, че спасяване е имало при повечето евро авто производители, но то е идвало най-вече от стана на Държавната им политика -за силна експортно ориентирана икономика, които повечето европейски страни имаха и имат, в лицето на техните управляващи /това се нарича истинска политическа класа, с визия и стратегия за икономиката на страната си/. А това за тези модели тук е само допълнение към картината. Но наистина се справят и успяват. Съвременните им постижения са красноречиви.
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    356 ( преди 2 месеца )
    Чак после повечето производ.ще видят, че могат да продават допълнително удобства,технологии, естетика и др.на завишени цени по каталог, чак после ще се надцакват за клиенти със стоки заместители от Азия, с цел да им е евтино за свръхпечалба. Но дотогава ще убеждават масовият потребител, че малките им шумни, неудобни, немощни, прашни и жадни коли са класика. Това казвам.Не е нужно да се казва на бялото черно.Естествено,че сме благод.и задължени за делото им, но няма нужда от доокрасяване и пудра.
  • #5
    3 rate up comment 2 rate down comment
    356 ( преди 2 месеца )
    В Европа след войната много от ресурсите са кът, няма и желязо, има световна криза, няма пари, хората са свикнали на мъката и са благодарни ако въобще стигнат до кола, но няма и нови технология за малки двигатели да задвижват тежки коли. Това е набързо обективната обстановка. С времето нещата ще се подобрят и ще се променят. Но казвам, че дори и тогава някой производ. ще настояват, че малките Голф, Фиат, Рено и др.коли са практични и т.н което не е вярно и ще спестяват от технологии и материал
  • #4
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Ауууу ( преди 2 месеца )
    За какво ти е безключов достъп? Толкова ли ги мързи хората просто да завъртят ключа иза да си отворят колата? Или пък електрически стъкла или огледала? Мързи ли те да врътнеи два пъти за да си свалиш стъклото или да дръпнеш лоста за да си нагласиш седалката? Абсолютно излишни неща който вдигат теглото, съответно и разхода на гориво! И още куп допълнителни глупости които да се развалят и да плащаш за излишни ремонти!
  • #3
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Ауууу ( преди 2 месеца )
    Пропускаш нещо много важно! До средата на 90-те голяма част от хората не ги вълнуваха глупости като колго е голяма голата, котлко врати има и какви екстри има! хората просто искаха кола в която да си качът жената и децата и да отидат на почивка или дадената кола да ги откара до работа и обратно! Сега е точно обратното, важно е колко е голяма, колко екстри има нищо, че реално не ти трябват 90% от тях!
  • #2
    1 rate up comment 4 rate down comment
    356 ( преди 2 месеца )
    Нещо тази теза ми е странна. Повечето коли са двуврати, тесни, малки, непрактични, другите са СУВ. Що за спасение е това? На кого са му запотрябвали толкова непрактични коли. Кой би си ги купил ако имаше по-добър избор и/или нямаше световни кризи и недоимък на пари. А избора винаги е бил в ръцете на този който е произвеждал. Е виждаме, какви коли, са спасили тези, които са ги произвеждали, ако ги правеха по-практични,нямаше да се стигне въобще дотам и да ги спасяват после, и то точно с тези.Ама!
  • #1
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    шведи с жълт цвят на кожата и с дръпнати очи и чернокиси и без внорични полови белези като окосмяване на лицето това ако шведско волво аз съм римски гражданин