С изключение на някои наистина нишови производители, като Pagani или McLaren, днес всички марки трябва да разширят моделната си гама, за да останат в играта. Често това означава предлагането на по-големи модели, главно кросоувъри и всъдеходи, дори от тези брандове, специализирани досега само в създаването на спортни автомобили. Преди SUV треска седаните също бяха изкушение за множество премиум марки. Всъщност, Porsche пусна на пазара Panamera, а Aston Martin вкара в битката модела Rapide. Motor състави списък на 5 концептуални автомобила с четири врати, които бяха на път да влязат в производство, но не се качиха на поточната линия.
Кои са тези 5 седана - в галерията:
Като оставим настрана гигантския Type 41 Royale, направен през 30-те години, френската компания не е имала модел с 4 врати. Докато през 1999 г. прототипът EB218 на Джуджаро за първи път проучи идеята за седан с механиката на суперавтомобил. Идеята се завърна през 2009 г., когато французите, вече под шапката на Volkswagen Group, представиха на частно събитие Galibier 16C, модел, оборудван със същия W16 с четири турбокомпресора като Veyron.