IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 факта за Lamborghini, които едва ли сте чували

Компанията е замислена в Гърция, първата й кола е с тухли под капака, и едва не вкарва в затвора най-великия джазмен

През април тази година, докато светът се криеше по дупките си и търкаше пазарските торби със спирт, се навършиха 104 години от рождението на Феручо Ламборгини - основателя на може би най-откачената автомобилна компания на планетата.
Вероятно сте чували, че той е започнал с трактори, и че Miura е първата суперкола в историята. Но ето още 10 факта от историята на Lamborghini, които не са чак толкова общоизвестни.


10 любопитни факта за Lamborghini (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #9
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    А не, не бил красив Уруса. Не красив, той е СУВа с най-як дизайн в света а вътре е като космически кораб, няма СУВ който дори да го доближава в интериор и екстериор. Гледай: https://www.youtube.com/watch?v=QlGCJ8EsVJI
  • #8
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    В сравнение с Тойота Ланд Крузър е направо топ модел. Или пред Lexus Gx470, всъщност я кажете по грозен джип от Лексуса виждал ли е някой?
  • #7
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Урус красива кола?!
  • #6
    7 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Отваряш СУВ-овете на пазара, най-красив е Урус, отваряш суперспортните коли и най-красиви са на Ламборгини. Дизайна им е най-силната черта, нищо, че Ламборгини са най-бързи и на Нюрбургринг. Повечето хора обаче не се вълнуват от секундите а от външния вид. А там Ламборгини са недостижими.
  • #5
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Warwicksz ( преди 4 седмици )
    Италия и ВВС тия са били най-жалките войници на Света.
  • #4
    13 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Немски инженеринг при суперколите е силно казано. Почти всичко в бизнеса се прави от англичани, италианци и прочее. Шаситата на Бугати са Далара, Грациано Трансмисиони правят скоростни кутии за Макларън и др. Германският инженеринг е добър в друго - да прави поетапни и последователни промени и подобрения. Те са силни в по-конвенционалните коли.
  • #3
    12 rate up comment 14 rate down comment
    До 1 ( преди 4 седмици )
    Благодари на германците, че заради тях Ламборгинио съществува и до днес. Старите им коли са били ефекти на вид, но технически проблемни и пълни с недостатъци. Новите им са супер следват философията от корените на марката с италиански дизайн, но с немски инженеринг.
  • #2
    21 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Всичко беше красиво и истинско в доброто старо време на общуване лице в лице, на колорит във всяка страна и липса на каквито и да е пластмасови отпадъци. Кажете едно хубаво нещо, произлязло от днешния кaнибaлизъм
  • #1
    26 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Красиви са Ламботата от италианската им епоха. Сега с немците на власт приличат на коли, извадени от някоя компютърна игра. Няма никакво усещане за як и красив дизайн, просто агресия и грандоманщина...