IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Осемте най-големи мита за газовите уредби

На газ е напълно екологично, много по-евтино и удължава живота на двигателя - вярно ли е това?

България е един от най-добре развитите пазари за газови уредби в Европа - четвърта по брой на газстанциите (за пропан-бутан) и първа по тяхната гъстота. По данни на МВР към юли 2020 по пътищата се движат общо 330 182 автомобила на пропан-бутан и компресиран природен газ. И въпреки това около газовите уредби витаят немалко всеобщи убеждения, които не отговарят съвсем на фактите. Газът е напълно екологичен; газът удължава живота на двигателя; колата на газ е подвижна бомба - нека видим какво всъщност се крие зад "нещата, които всички знаят".
  
  
8-те най-големи мита за газовите уредби (ГАЛЕРИЯ):


 

0 от 500
  • #51
    54 rate up comment 2 rate down comment
    Maraguniz ( преди 4 години )
    Това с горенето на масло е пълен фейк
  • #50
    50 rate up comment 1 rate down comment
    Maraguniz ( преди 4 години )
    Това с горенето на масло е пълен фейк
  • #49
    56 rate up comment 2 rate down comment
    Maraguniz ( преди 4 години )
    Прочетат какви ли не *** коментари!Вече 22год.съм активен шофер.Двадесет от тях на бензин.Захващам трета на газ.Говоря за газов инжекцион,не карбуратор.Обслужването си заслужава.За два месеца имам над 3500км.Да смених испарителя и ботилката,щото е седем годишна и не си заслужава прегледа.Говоря за др.автомобил не този който погребах на бензин.При правилно обслужване в качествен сервиз всичко си е ок!Много съм доволен от финансова страна,а и не намирам разлика във вървене и горене.
  • #48
    50 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    То ако беше много хубаво, всички коли щяха да са на газ. Като за хора които не карат много като мен си е ок на бензин, ако сте такси или карате по 25к на година разликата ще е огромна.
  • #47
    66 rate up comment 5 rate down comment
    Ха ха ( преди 4 години )
    automedia промиват мозъци в полза на електрическите автомобили. Електрическия автомобил е много по голям замърсител от другите автомобили. За да се зареди един електрически автомобил се ползва газ за електроцентралата може и въглища зависимост от къде зарежда автомобила. Батериите са проблем с рециклиране то.
  • #46
    57 rate up comment 5 rate down comment
    Куку ( преди 4 години )
    Да питам автора на писането. Защо слагаш цената на газовата инсталация в разхода за гориво. Ти като си купиш по-икономичен хладилник смяташ ли след колко време ще му избиеш цената
  • #45
    58 rate up comment 3 rate down comment
    Abc ( преди 4 години )
    Газовия инжекцион е супер нещо. Имам две коли на газ и общо 150к км за 5 години за двете. Много съм доволен! Това за премиум колите е ала бала само комплексари критикуват. Все едно който е баровец да се отоплява на ток вместо да си направи парно
  • #44
    46 rate up comment 1 rate down comment
    Газаджия ( преди 4 години )
    Който не разбира да не пише простотии.
  • #43
    43 rate up comment 1 rate down comment
    Alex ( преди 4 години )
    Газодизела (газова инжекция на дизелов комън рейл) струва колкото подмяната на ДПФ филтъра, прави колата много по-екологична и мощна. Разбира се такава газова могат да монтират еденици хора в Бг, но конверсията си заслучава за двигатели над 2000 кубика.
  • #42
    41 rate up comment 2 rate down comment
    ;lpg ( преди 4 години )
    На бутилката производителя е написал реалният обем без сонда. Със сонда събира приблизително минус 20%.малко по прочетете преди да пишете статий и да защитавате газостанцийте за количеството. Защото в бутилката има и въздух и дори без сонда(изключено е) пак се пелни с минус 7-8 %.