IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen ID.3 измина 531 км с едно зареждане

Резултатът е със 111 км повече от обявения от производителя

Първият електромобил от ново поколение на на Volkswagen - хечбекът ID.3, успя да измине 531 км с едно зареждане на батериите. Това е със 111 км повече от заявения от производителя пробег, изчислен по цикъл WLTP.


VW ID.3 рекорд


Пробегът, с който трябваше да се провери ефективността на хечбека, стартира в германския град Цвикау, където се произвежда ID.3, за да завърши в Шафхаузен (Швейцария). Зад волана на електромобила беше пилотът Феликс Енголф, известен с рекордите си за пътуване без допълнително зареждане и владеещ техники, повишаващи ефективността на автомобила.

За изпитанието е използвана версията ID.3 1st Pro Performance, оборудвана със "средната" батерия за модела, чийто капацитет е 58 кВт/ч, и електромотор с мощност 204 к.с. Около 44% от пътя хечбекът е пътувал по скоростни шосета, а 56% - по междуселски пътища. Пробегът е продължил 9 часа, като средната скорост е била 56 км/ч.


VW ID.3 рекорд


Енголф е използвал всяка възможност да връща педала на газта, като това е позволявало на ID.3 да се движи по инерция. На шосето пилотът се е "криел" зад големи камион, за да използва въздушната им струя.

Ефектът от тези трикове обаче е компенсират от увеличеното с 250 кг тегло на електромобила заради оператора и техниката в салона. Освен това, през целия път колата е била с постоянно включени дневни светлини, работили са радиото и климатикът.


VW ID.3 рекорд


В крайна сметка, средното потребление на енергия от VW ID.3 по време на пътуването се оказва доста по-ниско от предварително обявеното - 10,9 кВт/ч вместо 14,5-15,4 кВт/ч на 100 км път.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #5
    9 rate up comment 6 rate down comment
    56 ( преди 3 години )
    56 км/ч не е много ниска скорост 50-градско и 50- подбалканската! Добра е колицата не е като Тесла 3, но и цената и е супер особено със субсидийте в Германия..... ще се наводни доста още догодина с такива
  • #4
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Я па тия 10,9 кВт/ч... то значи Теслата, ако я кара този гении трябва да връща електроенергия в батерията :)))))))))))))
  • #3
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Warwicksz ( преди 3 години )
    Е то Теслата прави 1000+ ако караш с 30.То е ясно че електричка с нормална скорост повече от 150-200км пробег няма.Градски коли са си все още.
  • #2
    12 rate up comment 4 rate down comment
    356 ( преди 3 години )
    Дори бих допълнил. Властите трябва да се самосезират и да не допускат повече, подобни шампиони да подтикват останалите граждани към опасно и безотговорно шофиране : несъобразено ниска скорост, криене зад ТИР, свръхфикция в показатели, а не в пътна обстановка и др. Именно заради това мн. интелигентни хора са отблъснати от ФВ и някои други премиуми, не толкова че са лоши коли, а повече заради тяхната самохвална реклама на всяка цена, с всички средства.
  • #1
    11 rate up comment 7 rate down comment
    356 ( преди 3 години )
    "владеещ техники", ние на това му викаме друго, но ще ми изтрият поста, затова става и селски терикатлъци. И от това е бил горд? Ми това показва, че колата наистина няма възможностите обявени на хартия, щом прави такива неща за да компенсира. Дали тоя специалист ще се напъва или не, то е ясно, в реален режим колата няма необходимата пригодност. Колко от Вас ако си я купят ще се крият зад тирове и ще карат със забележете средна скорост 56 км. Абсурд. По добре да не пишат това, че се излагат сами.