IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко печелят автомобилните производители в секунда?

Първият в класацията Volkswagen Group прибира 12 пъти повече от последния Tesla

Още от своето изобретяване автомобилите са движеща сила на световната икономика.  Използват се ежедневно при различни поводи, като отиване на работа, на почивка, за превоз на стоки. Колата се превърна в неразделна част от ежедневието на хората, толкова много, че миналата година в света бяха произведени 92 милиона бройки.


завод на Volkswagen


Сред компаниите някои се справят по-добре от други. Като Volkswagen Group , която е начело в класацията на производителите, реализирали най-големи приходи през 2019 г. Със своите 290,2 милиарда долара германската група, собственик на марки като Porsche, Audi и Lamborghini, задминава всички свои конкуренти.

Visual Capitalist проведе проучване, в което събра приходите на 19-те най-големи автомобилни производители. За да ни даде по-добра представа за огромните пари, които се завъртат в индустрията, сайтът изчисли брутния доход на компаниите, спечелен за 1 секунда.
 

Графика


В класирането Volkswagen Group заема първо място с 9200,88 долара на секунда, пред Тойота с 8634,58 и Ford с 4946,76. Челната петица се допълва от Honda и GM съответно с 4537,67 и 4351,76 долара в секунда. Любопитното е, че доходът на Volkswagen Group е почти 12 пъти по-голям от последния в класацията - Tesla, който прибира по малко над 780 долара на секунда.

Графика - Visual Capitalist


0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Абе преводачите ( преди 3 години )
    Това е брутен приход за секунда, без да се отчитат разходите и съответно печалбата.Пак сте превели недопревели :(
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    356 ( преди 3 години )
    Кое Ви кара да щракате минуси, незнанието или свръх предоверяването пред някакъв за Вас авторитет, публикувал това. И аз няма как да знам колко печелят, поради липса на повече информация. Оставяме на страна, че тя е и конфиденциална. И как така? Взима се една величина "брутен доход", каквото и да са си мислели,че означава/, а това че има още дузина категории:приходи, р-ди, печалби, резерви и мн.др. няма значение/ после се дели на "време" и какво ще се получи, отговор: те това те в секунди.О нее!
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Изкам само да ви кажа, че от марки като Бентли и Бугати ФВ е по-скоро на загуба. Това са много скъпи за направа автомобили, зверски скъпа разработка и тестове, ограничени серии и се сглобяват на ръка от най-добрите и високо платени специалисти в бранша. Те са по-скора за имидж на коцерна, перлите в короната на ФВ.ГОлемите пари идват точно от масовките Шкода и Фолксваген от скоро и Сеат е на печалба. Дълги години не беше.
  • #6
    3 rate up comment 3 rate down comment
    356 ( преди 3 години )
    Според мен този подход е крайно незадоволителен да ни послужи за достоверен отговор, кой колко печели в секунда.Счетоводният, финансовият и данъчният анализ почиват на съвсем друга основа и имат съвсем друг инструментариум, ползват съвсем други методи,способи и практики, и най-вероятно при обследването им, ще получим други, но вече правилни изводи.Затова когато се вземе само едно или само друго,така извадково, механично, се рискува прилежащият извод от това,да лъкатуши в противоположни крайности
  • #5
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Всъщност VW е само с Порше, Бентли, Ламбургини и Бугати, без Шкода и Сеат; което все пак остава Тoyota с добър резултат на фона на скъпите немски марки
  • #4
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Евала на Тойота, печели почти колкото целия ФВ концерн а има само Тойота и Лексус (без супер скъпите Порше, Бентли, Ламбургини, а и Ауди има повече от двойно повече продажби от Лексус)Демек печели повече от автомобили от масовия сегмент
  • #3
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Поредната глупост за запълване на пространството. Всички производители са дадени с подмарките си, а Хюндай и Киа са разделени. Защо ли? След като компанията се казва Хюндай енд Киа Моторс. Сумарно резултатите ще бъдат съвсем.
  • #2
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Фъкт - когато си купиш ново БМВ, Мерцедес или каквото там смяташ за не калпава продукция, тогава говори. Като караш кола за 10к изхвърлена от нормална страна пък била тя и не ФВ или Тойота, не стваш много велик.
  • #1
    10 rate up comment 17 rate down comment
    Факт! ( преди 3 години )
    От бклуци се печели най-много то е ясно.Първите еталони за калпава продукция са ФВ и Тайота.Нилакви инвестиции в нови разработки стари корубини а блъци се намират винаги.