fallback

Volvo е най-технологичната марка според американците

При масовите брандове начело в класирането на J.D. Power e Hyundai

Агенцията J.D. Power, която се занимава с проучвания на потребителски вкусове, публикува нова класация. Тя се нарича „индекс за технически опит“ (TXI), като целта е да покаже колко ефективно автомобилните компании въвеждат новите технологии на пазара.

Това е петото издание на проучването, като на първо място се класира марката Volvo с резултат 617 точки. Шведският производител печели съответно при премиум-брандове, като и в двата случая е следван от BMW (583) и Cadillac (577).

Що се отнася до масовите марки, там лидер е Hyundai i 556, като корейската компания заема 6-о място в общото класиране. На дъното е британският бранд Mini с 444 точки, а непосредствено над него е германският производител Porsche (453).

Що се отнася до Tesla, агенция J.D. Power и дава оценка 593, което би я класирало на второ място след Volvo. Производителят на електромобили обаче не попада в класацията, тъй като не позволява на собствениците на нeгови модели в 15 щата да участват в проучванията на J.D. Power.

Едно от ключовите открития на американското проучване е, че потребителите изпитват смесени чувства, когато става дума за полуавтономни автомобили. Някои от собствениците ги приемат като начин за поемане на част от стреса, докато други не им се доверяват. Според експертите от J.D. Power, шофьорите трябва да получат обучение за работа с асистиращите системи, което ще открие пътя за масово използване на автоматизирани технологии.

Снимки: J.D. Power

fallback
  • #5
    st_kurtev@abv.bg ( преди 3 години )
    Може и да е прав # 1,но какво да кажем за българите ,които 85% вярват в магии,врачки и гадатели,че дори и един кмет посипа пътя със захар с/у катастрофи?? И не съм чувал за богат българин,който да е продал колата си на търг за милиони и да е дарил парите на колеж и университет. Така,че е относително колко е интелигентна дадена нация според потребителско изследване.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    От кога "Overall innovation ranking" се превежда като най-технологична компания?!?!Иновация е да сложиш таблет или хедъп, технология е да направиш хибрид или електромобил. Или поне да си с най-ниски емисии за единица обем на двигателя.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Да де, но Тойота е на дъмото на класацията.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Смятай колко акъл имат:)))
  • #1
    Швабен зи каскен ( преди 3 години )
    Няма мит, има факти. Тойота е представя най-добре от всички масови производители по отношение на затягащите се стандарти за емисии. Това се постига с технологии, не с проучване на потребителски мнения или пропагандни партенки.
fallback
Последни