IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volvo е най-технологичната марка според американците

При масовите брандове начело в класирането на J.D. Power e Hyundai

Агенцията J.D. Power, която се занимава с проучвания на потребителски вкусове, публикува нова класация. Тя се нарича „индекс за технически опит“ (TXI), като целта е да покаже колко ефективно автомобилните компании въвеждат новите технологии на пазара.


Volvo S90


Това е петото издание на проучването, като на първо място се класира марката Volvo с резултат 617 точки. Шведският производител печели съответно при премиум-брандове, като и в двата случая е следван от BMW (583) и Cadillac (577).

Що се отнася до масовите марки, там лидер е Hyundai i 556, като корейската компания заема 6-о място в общото класиране. На дъното е британският бранд Mini с 444 точки, а непосредствено над него е германският производител Porsche (453).

Що се отнася до Tesla, агенция J.D. Power и дава оценка 593, което би я класирало на второ място след Volvo. Производителят на електромобили обаче не попада в класацията, тъй като не позволява на собствениците на нeгови модели в 15 щата да участват в проучванията на J.D. Power.


J.D. Power


Едно от ключовите открития на американското проучване е, че потребителите изпитват смесени чувства, когато става дума за полуавтономни автомобили. Някои от собствениците ги приемат като начин за поемане на част от стреса, докато други не им се доверяват. Според експертите от J.D. Power, шофьорите трябва да получат обучение за работа с асистиращите системи, което ще открие пътя за масово използване на автоматизирани технологии.

Снимки: J.D. Power

0 от 500
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    st_kurtev@abv.bg ( преди 3 месеца )
    Може и да е прав # 1,но какво да кажем за българите ,които 85% вярват в магии,врачки и гадатели,че дори и един кмет посипа пътя със захар с/у катастрофи?? И не съм чувал за богат българин,който да е продал колата си на търг за милиони и да е дарил парите на колеж и университет. Така,че е относително колко е интелигентна дадена нация според потребителско изследване.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    От кога "Overall innovation ranking" се превежда като най-технологична компания?!?! Иновация е да сложиш таблет или хедъп, технология е да направиш хибрид или електромобил. Или поне да си с най-ниски емисии за единица обем на двигателя.
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Да де, но Тойота е на дъмото на класацията.
  • #5
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Смятай колко акъл имат:)))
  • #4
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 3 месеца )
    Няма мит, има факти. Тойота е представя най-добре от всички масови производители по отношение на затягащите се стандарти за емисии. Това се постига с технологии, не с проучване на потребителски мнения или пропагандни партенки.
  • #3
    2 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Такива класации ясно разбиват мита за високата технологичност на японците, популярен сред заслепените фенчета.
  • #2
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Точно за това класацията е ценна. Ако може анериканец да ползва технологията, значи всеки може. Ако не знаеш, потребителското изживяване най-добре се тества на деца и възрастни хора.
  • #1
    20 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Мисля, че не е много полезно да слушаме в какво вярват американците, самия факт, че 30% от тях вярват, че в древноста хората са живели редом с динозаврите, 10% пък вярват че земята е плоска и правителствата в целия свят са в заговор разпространяващи фалшиви снимки на кръглата земя от космоса. Както и купища други глупости.