fallback

Двигателите на новата S-Class също вече са ясни

Най-мощната версия ще е хибрид, който ще съперничи на суперколите

С приближаването на 2 септември, когато е световната премиера на новото поколение на Mercedes-Benz, компанията от Щутгарт разкрива все повече подробности за иновациите на модела. Те са толкова много на брой, че производителят ги показваше на части.

Вече знаем каква мултимедия ще използва седанът, колко безопасен ще бъде той, както и как ще се грижи за комфорта на своите пасажери. Последното, което видяхме, е интериорът на лимузината, а сега стават ясни и двигателите, с които ще бъде оборудвана. Те бяха разкрити от колегите от британско издание Car, които имаха възможността да се запознаят с автомобила преди неговата премиера.

Новата S-Class ще се предлага с избор от 7 силови агрегата. За модела са предвидени два дизела - версии S350d и S400d, и два бензинови мотора – версии S450 и S500. Всички те са с 3,0-литрови 6-цилиндрови двигатели, като към тях ще се присъедини и версия S580 с бензинов 4,0-литров V8.

Вече е известно, че 12-цилиндровият двигател ще се предлага само на версията Maybach, като в случая ще бъде подпомаган от електромотор. Същата комбинация, но с 4,0-литровия V8 и електромотор ще се поставя на най-мощната версия – AMG S63. Тя ще получи добавка „е“ към индекса си, като ще представлява пълноценен хибрид.

Очаква се, че този вариант ще разчита на повече от 800 к.с., като 4,0-литровият V8 ще осигури 600, а електромоторът още 200 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 3,5 секунди, което е по-бързо от новото Porsche 911 Carrera и малко по-слабо от Lamborghini Huracan.

Снимки: Mercedes-Benz

fallback
  • #12
    хайнрих химлер ( преди 4 години )
    Лексус може да се сравнява с Шкода, Пежо и Алфа Ромео, но не и с Мерцедес. Като са толкова добри, що бягат от Европа, също както пишман премиума на Нисан - Инфинити? тук е истинският пазар, а не *** в САЩ...
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    Няма истинска кола с предно предаване!Че по повод японските
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    S -class ...
  • #9
    Хахахах ( преди 4 години )
    Мотото на Мерцедес форума било - кеф цена няма. До тоя извод се е стигнало след няколко посещения на сервиз. Прави сте, Toyota и Lexus нямат кола в този клас. Те имат кола в много по-висок клас. Мираж за всички останали. Не случайно Toyota/Lexus е бранд номер ЕДНО. За справка LS, Century.
  • #8
    Бацеее ( преди 4 години )
    Баце, Баце... бъди сигурен, че кожата струва точно толкова, колкото при всеки друг автомобил. В случая - няколко шева и че е в мерцедес кожата... мдаа скъпичка ще е... Иначе за двигателите съм напълно сигурен, че ще покриват всичко МЕКО норми. Типочно швабско е съчетаеш тази СКЪПА и уникална кожа плюс целия премиум лукс (лед лампички, таблетчета, шумоизолации, да не забравим затварянето на вратите) с една съвременна ЕКО нафтова печка.
  • #7
    w221 ( преди 4 години )
    И от вътре и от вънка колата, баце е трепач! Кожата с "декоративните шевове", вероятно струва повече от бараката, която караш! И понеже тука става въпрос за двигателите - бъди спокоен, тоя дизел, гаранция отговаря на всички Еко, Меко и т.н. норми!!
  • #6
    Така ( преди 4 години )
    Мдаа, дизайна е субективно... така или иначе всичко по едно МПС е субективно. Специално тук имаме уж модерни технологии - няколко таблета, няколко лед ленти(знаете колко струват) правоъгълен интериор, няколко декоративни шевове... и както става ясно и дизел. И това всичкото трябва да е супер дупер ПРЕМИУМ? S класа?! Не го пиша със злоба или дразня, но извинявайте, ако японците са зле... тези швабски премиуми са още по-зле. Това не е Мерцедес.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Знаят ли се? Уффф, олекна ми!
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Дизайна е нещо субективно. Важно е на тези които си купуват ес класи да им харесва, а не на теб.
  • #3
    Тинтири-минтири ( преди 4 години )
    С подобна нова Ес-ка цените на старите ще скочат. Дизайна е ужасен, а дизайна е който продава.
fallback
Последни