fallback

Двигателите на новата S-Class също вече са ясни

Най-мощната версия ще е хибрид, който ще съперничи на суперколите

С приближаването на 2 септември, когато е световната премиера на новото поколение на Mercedes-Benz, компанията от Щутгарт разкрива все повече подробности за иновациите на модела. Те са толкова много на брой, че производителят ги показваше на части.

Вече знаем каква мултимедия ще използва седанът, колко безопасен ще бъде той, както и как ще се грижи за комфорта на своите пасажери. Последното, което видяхме, е интериорът на лимузината, а сега стават ясни и двигателите, с които ще бъде оборудвана. Те бяха разкрити от колегите от британско издание Car, които имаха възможността да се запознаят с автомобила преди неговата премиера.

Новата S-Class ще се предлага с избор от 7 силови агрегата. За модела са предвидени два дизела - версии S350d и S400d, и два бензинови мотора – версии S450 и S500. Всички те са с 3,0-литрови 6-цилиндрови двигатели, като към тях ще се присъедини и версия S580 с бензинов 4,0-литров V8.

Вече е известно, че 12-цилиндровият двигател ще се предлага само на версията Maybach, като в случая ще бъде подпомаган от електромотор. Същата комбинация, но с 4,0-литровия V8 и електромотор ще се поставя на най-мощната версия – AMG S63. Тя ще получи добавка „е“ към индекса си, като ще представлява пълноценен хибрид.

Очаква се, че този вариант ще разчита на повече от 800 к.с., като 4,0-литровият V8 ще осигури 600, а електромоторът още 200 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 3,5 секунди, което е по-бързо от новото Porsche 911 Carrera и малко по-слабо от Lamborghini Huracan.

Снимки: Mercedes-Benz

fallback
  • #22
    koj ( преди 3 години )
    Като му видях дизайна по изтеклите снимки , ще е копие на Форд Мондео от преди 7-8 години .
  • #21
    Бряг брях ( преди 3 години )
    Тук много болни по немския леген ръиш ли, е след като Ханс отгледа още някое поколение бежанци пак ще е на светлинни години от японските технологии, ама друго си е с джофрите с легена, по-фешън е начин хи хи
  • #20
    Хи хи ( преди 3 години )
    Че те отдавна са ясни - Рено)))
  • #19
    BMW and Toyota owner ( преди 3 години )
    До #14 къде бият немците в САЩ японците по продажби я ми обясни? Така като те гледам си явно VAG-аджия, точно фау-ве нямат една кола като хората и един двигател читав нямат, то не бяха душегуби, петохуйници, коледни елхи, tfsi DSG, бомба дюза, каквото се сетиш свичкото е *** от Фолксваген дето е излязло, дори моето X3 вади по голям въртящ момент от Туарег варела. За тойотата за издържливост дума няма да ти отварям, няма аналог *** групата за Toyota Tacoma.
  • #18
    Бедняка с дизел ( преди 3 години )
    До номер 18, именно защото се карат от успели бизнесмени и адвокати, дизелът се купува и го казвам като собственик на s7ца с почти всички екстри(от новите, TDI са). 5 секунди до 100, разход 10 градско. Какво му е? Надолу вече е издребняване, а лично за мен са грешно дадени пари да поддържам 17 на 100. Никой не се заяжда с мен по пътя. Просто българинът е свикнал все на най, в което няма лошо, но накрая някой го плаща. За бензин съм се замислял и може би следващатан кола. Живот и здраве - Панамер
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    "Ако искте да разберете какви технологии ще има в масовите модели след 10 години, е нужно просто да видите новата S-Klasse." От 100+ години, Мерцедес задава стандарта в този клас.Хората по цял свят го признават, само *** с 25 годишната пластмасова *** седи тука и се прави на разбирач.Просто го приемете !
  • #16
    Митьо ( преди 3 години )
    Истински АВТОМОБИЛИ няма, откакто свалиха от линиите 124 и 140. Времената се промениха,промениха се и колите. Щем - не щем ще се примиряваме и ще караме, това което се произвежда. А в сравнение с другите описания модел е доста напред с технологиите.
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    Да сравняваш Лексус с Алфа Ромео е като да сравняваш SsangYong с .. да речем Лотус....
  • #14
    Точно фактите ( преди 3 години )
    Премиум дизел - такова животно не съществува. Дизел не е кола, а марка дрехи. S-класи не се карат от никой милионер, а от успели адвокати и български първенюта
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    Отново Мерцедес задава стандарти в този клас, които другите ще догонят след 5-6 години.Кво сте ревнали срещу дизела в ЕС-класата ? Все едно от вчера слагат дизели на модела... Тоя дизел докато карате колата се усеща по-добре от бензиновите модели карани от разбирачите дето плюят ! Това са факти, пичове, не си го измислям аз !Останлото е ала-бала.
fallback
Последни