fallback

Mazda6 на старо – какво да очакваме?

Експерти посочиха силните и слабите страни на първото поколение на модела

Първото поколение на Mazda6 се появи на пазара през 2002 година, а през 2005-а претърпя фейслифт. Въпреки сериозната си възраст, японският модел от бизнес-клас все още се радва на популярност на пазара на употребявани автомобили, което накара експертите от изданието Autoweek да разгледат силните и слабите му страни, за да установят дали си заслужава парите.

Те посочват, че с излизането си „шестицата“ (генерация GG) е променила представата за японски автомобил. Моделът се дистанцира от предшественика си – 626, като предлага интересен дизайн, хромирани елементи от каросерията и качествени материали в салона, които се запазват дори след пробег от 200 000 км. В момента на пазара има доста предложения от 2008 година, при това на прилична цена. Дали обаче те са достатъчно надеждни, че да се инвестира в тях?

Вижте силните и слабите страни на модела в галерията:

Снимки: Mazda

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 4 години )
    112 моята е същата малко по-нова 2010 само е малко лакома иначе нищо лошо не мога да кажа
  • #12
    112 ( преди 4 години )
    За 6-цата не мога нищо да кажа но имам 3-ка от 2008 година и до ден днешен не е влизала в сервиз (освен за консумативи). Няма никъде ръжда освен по ауспуха който не е покрит от кората. Абсолютно безпроблемен автомобил от където и да го погледнеш. Прибирам го в гараж и е 1.6 бензин с ръчни скорости. Първи собственик съм му и се старая да има по-дълъг живот защото съм много доволен от количката.
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    Тези 110хил. на 11годишна кола нали знаеш колко са верни. Иначе да си я караш с кеф
  • #10
    Баща ти ( преди 4 години )
    Специално за този модел от Мазда са купили патента за ръждата от Опел. Иначе като дизайн са добре, но са ръждилници.
  • #9
    Рено.Въ.Гъ.Зъ ( преди 4 години )
    До 2. Купувай си стари кошници утрепани от каране.
  • #8
    Blabla ( преди 4 години )
    Най-доброто за тия пари!
  • #7
    Али химика ( преди 4 години )
    Статията реклама за ръждопреобразователи ли е?
  • #6
    propov ( преди 4 години )
    Аз пък си купих преди 2 год. точно такава червена 2,3 бензин на 110 хил. км 2007г топ изпълнение с кожа и т. нт. В който и сервиз да вляза в Германия всеки казва Перфектна кола. Е в сервиз влизам за консумативи. И тва за биалетките е вярно, с много багаж от БГ насам 2000 км и изтрака няква биалетка отзад. И предни носачи сменях заради ТЮФ. Моята ръжда няма. Мотор и скоростна кутия(6ст.)бачкат перфектно. Интериора е качествен и издръжлив. Много стегнато окачване и директно управление.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    ръждиви са още от шоурума
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Най-гниещата кола на света, но мотора е добър.
fallback
Последни