fallback

Mazda6 на старо – какво да очакваме?

Експерти посочиха силните и слабите страни на първото поколение на модела

Първото поколение на Mazda6 се появи на пазара през 2002 година, а през 2005-а претърпя фейслифт. Въпреки сериозната си възраст, японският модел от бизнес-клас все още се радва на популярност на пазара на употребявани автомобили, което накара експертите от изданието Autoweek да разгледат силните и слабите му страни, за да установят дали си заслужава парите.

Те посочват, че с излизането си „шестицата“ (генерация GG) е променила представата за японски автомобил. Моделът се дистанцира от предшественика си – 626, като предлага интересен дизайн, хромирани елементи от каросерията и качествени материали в салона, които се запазват дори след пробег от 200 000 км. В момента на пазара има доста предложения от 2008 година, при това на прилична цена. Дали обаче те са достатъчно надеждни, че да се инвестира в тях?

Вижте силните и слабите страни на модела в галерията:

Снимки: Mazda

fallback
  • #23
    Gy 06 ( преди 1 година )
    И да се знае"При японеца няма компромис с части и цена"това не е пасат от 93 та дето чади на умрело и е два пъти по-прогнило.образовайте се и не мислете ,че колите са само вф и Опел.Не казвам,че мазда е най-добрата,но определено не е най-лошата
  • #22
    Gy 06" ( преди 1 година )
    До всеки привърженик на немски таралясници и глупави неразбирачи:Ако под стара кола и млада жена не лежиш,не очаквай нищо хубаво!Карам Дизелово комби от три години и освен по ходова част нищо друго не пипам! С навременна и адекватна поддръжка автомобила се представя великолепно!Бензиновите действително са масларки и ако все пак търсите бензин то изборът ви е 2.0 литров.За дизела се рециклира турбина почистват се дюзи (не е задължителен стенда,има и други методи) и после караш!
  • #21
    Обикновен карач ( преди 3 години )
    Имам 1,6 2002г, на 200000 по километраж/ реално сигурно по две/ ръждата се оправя за 4-500лв сменил съм само съединител и жило и разни работи по окачването. Доволен съм от нея. Когато вече съвсем не става. Ще си потърся пак подобна.
  • #20
    сепуко харакири ( преди 4 години )
    Мотора бил здрав, ама харчел много,нормално е за мотор отпреди 30 години.А за купето, аз лично съм пращал доста такива 10-12 годишни шестици към скрота, щото за да ги възстановиш за сюн струва повече от колата.Например, липсващи прагове под пластмасовите кори,пробити вежди отзад, пробит преден мост, всички тръби на спирачките, и като за капак, резервните части са на цени като на ес класа.Такава бангия може да се кара на старо само в третия свят като България, дето заваряват предни мостове.
  • #19
    Стонасто ( преди 4 години )
    Защо е нужно, без реални впечатления да плюете... Статията е почти на 100 процента вярна...
  • #18
    Име ( преди 4 години )
    Стига с тези скрити реклами на тоя умрел ръждопреобразувател.
  • #17
    Торашко ( преди 4 години )
    Имах 6 ца,2009 г.бензин автомат.Окачване много здраво за 3 г. И 50 хил.нищо не се обади.Автомата също,но е малко тромав.Двигателя е на Форд,за съжеление гореше много масло. След смяна на сегменти се оправи. Но въпреки това,колата си ме радваше.
  • #16
    Никола ( преди 4 години )
    Гние,калпави мотори,калпаво окачване,на 200 хиляди почва подновяване на всичко .....еее и го препоръчвате а...
  • #15
    Никога повече ( преди 4 години )
    Като всяка японска е гнилоч. Имах 6-ца, тойота,Сузуки съм имал също... Ламарини като вестник. А иначе от японските,само Мазда произвеждат само в Япония, Хирошима. Другите японски са по цял свят... Турция, Франция, Англия и т.н.
  • #14
    shijima ( преди 4 години )
    Колата си ОК имам 1.8
fallback
Последни