Mercedes-Benz Е-Class е сред най-популярните модели на германския производител, а поколението W212 вече се предлага на сравнително разумни цени, което го прави и особено популярно на пазара на употребявани автомобили. Затова експертите от Autoweek разгледаха силните и слабите страни на луксозния седан, за да може евентуалните бъдещи купувачи, да преценят дали си заслужава парите. Както и какви подводни камъни да очакват, когато им се наложи да обслужват или ремонтират автомобила.
Поколението W212 на бизнес-седана излезе през 2009 година, като компанията от Щутгарт оборудва модела с широка гама силови агрегати. Сред тях има бензинови и дизелови мотори с обем от 1,8 до 6,2 литра. През 2013 години E-Class претърпя сериозен фейслифт, при който инженерите на Mercedes-Benz отстраниха някои технически недостатъци на модела.
Вижте силните и слабите страни на модела в галерията:
При достигане на пробег от 90 000 км за Е-Class е предвидено голямо техническо обслужване, при което задържително се сменя ангренажния ремък, който в случая е верига. Потенциалният купувач трябва задължително да обърне внимание на това, дали тя е сменена. Особено внимание изисква 1,8-литровият мотор, тъй като при него веригата е доста тънка (почти като на велосипед) и съответно бързо се износва. И ако не е сменена, може да се скъса, което ще доведе до сериозна повреда на двигателя.
Снимки: Mercedes-Benz