IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi RS7 получи 962 коня и вдигна 363 км/ч

Ателието HGP Turbo превърна лифтбека в брутален звяр

Новото Audi RS7 Sportback беше избрано от австрийското ателие Black Box-Richter за основа на проекта Nebulus. Лифтбекът беше форсиран до 962 к.с., като поучи ново окачване и по-производителна спирачна система, а каросерията му беше покрита със специален двупластов винил. По време на изпитанията Nebulus RS7 разви скорост от 363 км/ч.


Nebulus RS7


За техническата част на проекта отговарят инженерите от германското тунинг-ателието HGP Turbo. Те прекалиброваха стандартните турбокомпресори, усилиха трансмисията и доработиха системата за впръскване, както и изпускателната система. Това позволи мощността на 4,0-литровия битурбо V8 мотор да бъде увеличена до 962 к.с. и 1250 Нм, което е с 362 к.с. и 450 Нм повече от показателите на „стоковия“ двигател на RS7.

Необичайният автоинил е дело на художника Хайко Лемке от студиото 811 Design, който беше поканен от ателието Black Box-Richter. Това Audi RS7 е превърнато в произведение на изкуството на два етапа, като при първия корпусът е покрит с матово черно фолио, а при втория са нанесени допълнителните орнаменти. Процесът по украсяване е отнел цяла седмица.

Още снимки на автомобила - вижте в галерията:

Въпреки, че проектът Black Box-Richter не е рекорден като мощност, тъй като от същия двигател преди време тунинг-ателието Wheelsandmore успя да измъкне 1010 конски сили, уникалността на инженерите на HGP Turbo е в запазването на стандартните турбини, като и на факта, че доработеният лифтбек покрива изискванията на TÜV. Проектът на Wheelsandmore използваше нови турбини, а екостандартът Euro 6d-temp беше постигнат само от един от предлаганите варианти.

Снимки: Black Box-Richter

0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Вероятно няма да завива толкова, защото е тулупеста, но пък за сметка на това ще е здрава първите 20-30000 километра.
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Секача ( преди 8 месеца )
    Хубава е колата, ама може ли да завива ?
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 8 месеца )
    добре, че има психиатрии та увредените от ползване на рено да намират и те утеха!
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Я, това мало-умното е свършло с чистенето и сега рена сънува!
  • #13
    2 rate up comment 2 rate down comment
    MEGAN 1.4i FOREVER ( преди 8 месеца )
    Добре, че е Рено, че трите немски премиум компании да не фалират. Нещастници!
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Джеръми Клаксън ( преди 8 месеца )
    "Ауди завива така, все едно има вързано умряло магаре на предната броня".
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Е, малко е и комично някой да напъне колата, да видиш как се държи и да отричаш истината. Това е бизнесът на всички автомобилни издания. Ти като си купуваш кола четеш ревюта. Не си я купуваш насляпо.
  • #10
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Малко е комичен спорът между хора, чиято информация е основно от форумите и телевизията и такива, които притежават дадена марка и я карат, да речем всекидневно!
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Ето ви я RS7 ха ха, не била завивала, не дрифтела, ето:https://www.youtube.com/watch?v=qugrrYzeecc
  • #8
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Видеото което си дал показва, че Аудито Дрифти, Мерцедеса презавива. БМВ-то и Поршето също дрифтят, между другото и колите с предно могат да дрифтят, стига да има шофьор зад волана. А за 4Х4, пуснете си някое рали и гледайте как се влиза в завоите с перфектния дрифт. Между другоато БМВ и Мерцедес разбраха, че клиентите на АМГ и М моделите им не искат задно и за това сега всички са с 4Х4, плюс опция ако някой нещо се обърка и му се прииска задно да изключи предния мост. Вероятно под1% го ползват