Електрификация, все по-строги лимити за вредните емисии, нарастваща масова лудост по така наречените кросоувъри: за много традиционни автомобилни модели щеше да е трудно да оцелеят дори и само заради тези три тенденции. А сега към тях се присъединяват и икономическите ефекти от т. нар. "борба срещу коронавируса". Ето 18 модела, които вече загубиха сражението и ако още не са си отишли, ще го направят най-късно до идната година.
Моделите, които ще са изчезнали до 2021 (ГАЛЕРИЯ):
Buick Regal/Opel Insignia
Американският близнак на Insignia със сигурност приключва курса през 2021, независимо, че през миналата година бе най-продаваният модел на марката. От компанията-майка GM смятат, че кросоувърите ще им донесат по-висок марж на печалбата. Regal ще оцелее единствено във версия за китайския пазар.
В Европа името Insignia ще оцелее, но следващото поколение вече ще е на съвсем друга платформа, предоставена от Peugeot. Огромните усилия на инженерите и дизайнерите на Opel между 2003 и 2008 година да създадат автомобила, който да измъкне компанията от дългогодишната криза, очевидно приключват тук.
Американският близнак на Insignia със сигурност приключва курса през 2021, независимо, че през миналата година бе най-продаваният модел на марката. От компанията-майка GM смятат, че кросоувърите ще им донесат по-висок марж на печалбата. Regal ще оцелее единствено във версия за китайския пазар.
В Европа името Insignia ще оцелее, но следващото поколение вече ще е на съвсем друга платформа, предоставена от Peugeot. Огромните усилия на инженерите и дизайнерите на Opel между 2003 и 2008 година да създадат автомобила, който да измъкне компанията от дългогодишната криза, очевидно приключват тук.