IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Окончателно: Mitsubishi уби Pajero

От японската армия до Дакар и Camel Trophy - историята на един от най-забележителните всъдеходи

Mitsubishi Motors официално потвърди, че очаква да е на загуба и през тази година, и окончателно отхвърли възможността да продължи производството на емблематичния си модел Pajero.
  
  
Такео Като, Mitsubishi CEO

Шефът на Mitsubishi Такео Като очаква тази година да донесе на компанията най-голямата загуба от почти две десетилетия насам


Шестият по големина японски производител очаква да завърши със загуба от 140 милиарда йени (1.33 млрд. долара) финансовата година, която приключва на 31 март 2021. Заради това компанията планира да съкрати броя на работниците си, да намали производството и да затвори непечелившите дилърства. Целта е разходите да се намалят с 20% спрямо сегашните нива в близките две години, съобщава токийският кореспондент на Reuters.

Ако прогнозата се сбъдне, това ще е най-голямата годишна загуба за Mitsubishi от 18 години насам. "Главният приоритет на висшите мениджъри е да споделят едно чувство за криза с работниците, за да могат да осъществят намаляване на разходите", коментира главният изпълнителен директор Такео Като.
  
  
Mitsubishi Pajero

Pajero, който и без това е на заден план заради мерките срещу емисиите, сега окончателно ще падне жертва на кризата в Mitsubishi. Дори и заводът, в който се произвежда моделът, ще бъде затворен


Като потвърди, че част от мерките за икономии предвиждат прекратяване на производството на Pajero догодина. Дори заводът в Сакахоги, където се прави всъдеходът, ще бъде затворен. Като цяло Mitsubishi планира да намали чувствително присъствието си в Европа и Северна Америка, освобождавайки терен за партньорите си по алианс Renault и Nissan, и да се фокусира най-вече върху азиатските пазари.
   
   
От японската армия до Дакар - историята на Pajero (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    GTE ( преди 1 месец )
    Mitsubishi през 1934 година са 6.7 литров инжекционен дизел и 4х4 на лека кола. Не се сещам за много други модели с подпобни показатели. Трите големи от този клас за Педжеро, Нисан Патрул и ТЛК Намиб. В цяла Африка е само това. В Южна Америка същата работа. В Азия най-вече.
  • #3
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    съвсем очевидно Паджеро е надживял времето си, както и другите такива тулупи. Пътната мрежа се е развила много в последните 30-40 години, даже на места като Африка, и хората предпочитат по-леки и практични кросоувъри. Ще оцелеят няколкото офроудъра с митичен статус, като G-класата и Jimny, другото излиза в пенсия
  • #2
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мутри вън! :)) Това беше класическият мутромобил през 90-те.
  • #1
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 месец )
    Жалко! Още една легенда си отива жертва на побъркания нов свят.