Електрификация, все по-строги лимити за вредните емисии, нарастваща масова лудост по така наречените кросоувъри: за много традиционни автомобилни модели щеше да е трудно да оцелеят дори и само заради тези три тенденции. А сега към тях се присъединяват и икономическите ефекти от т. нар. "борба срещу коронавируса". Ето 18 модела, които вече загубиха сражението и ако още не са си отишли, ще го направят най-късно до идната година.
Моделите, които ще са изчезнали до 2021 (ГАЛЕРИЯ):
BMW i8
Няма нужда да чакаме до 2021, за да се простим с първия електрифициран суперавтомобил в историята. BMW вече произведе последната бройка през юни. Наследник няма да има, независимо, че смелият дизайн на i8 и досега изглежда като нещо, дошло от бъдещето, и неизменно обръща главите на минувачите по улиците.
С миниатюрен 1.5-литров мотор с 3 цилиндъра, този хибрид някак си успяваше да даде същото ускорение като Lamborghini Gallardo V10, и в същото време да се движи без никакви емисии в града. Със сигурност скоро BMW ще предложи друг суперавтомобил с електрическо задвижване. Но няма да се казва i8.
Няма нужда да чакаме до 2021, за да се простим с първия електрифициран суперавтомобил в историята. BMW вече произведе последната бройка през юни. Наследник няма да има, независимо, че смелият дизайн на i8 и досега изглежда като нещо, дошло от бъдещето, и неизменно обръща главите на минувачите по улиците.
С миниатюрен 1.5-литров мотор с 3 цилиндъра, този хибрид някак си успяваше да даде същото ускорение като Lamborghini Gallardo V10, и в същото време да се движи без никакви емисии в града. Със сигурност скоро BMW ще предложи друг суперавтомобил с електрическо задвижване. Но няма да се казва i8.